رستوران های معروف بدروم ترکیه

رستوران های معروف بدروم ترکیه

معرفی رستوران های معروف بدروم ترکیه

رستوران های معروف بدروم ترکیه

رستوران های معروف بدروم :

 

رستوران میت برگر و استیک هاوس:

برگر و استیک از جمله غذاهایی هستند که در بین اغلب مردم دنیا به عنوان غذاهایی لذیذ و دوست داشتنی محسوب می شوند و در بعضی مواقع می بینیم که برخی از رستوران ها تمام تمرکزشان فقط بر روی طبخ این غذاهاست. چنانچه مسافر بدروم هستید و می خواهید از این غذای خوشمزه میل کنید، مناسب ترین و باکیفیت ترین رستوران در بدروم که رستوران میت برگر و استیک هاوس است را به شما پیشنهاد می کنیم.

 فضا و چیدمان این رستوران مثل بیشتر غذاخوری های بدروم به دور از تجمل و اشرافی گری است و محیطی بسیار صمیمی دارد. پپس اگر در کنار خانواده خود به شهر بدروم سفر می کنید، برای صرف یک وعده برگر یا استیک درجه یک و لذیذ خانه استیک را انتخاب کنید.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله یوکوسباسی، خیابان  کیبریس شیهیتلری، رستوران میت برگر و استیک هاوس 

ساعت دسترسی : هر روز از ساعت۰۶:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر 

متوسط هزینه برای هر نفر :حدود 30لیر ترکیه است.

رستوران ویندمیل:

رستوران ویندمیل محیطی بسیار بزرگ دارد و براحتی می توانید با تعداد بالا به این غذاخوری مراجعه کنید. در ضمن ویندمیل از دو بخش فضای باز و بسته تشکیل شده پس هرجا که بخواهید میتوانید غذای خود را میل کنید. سالن رستوران که بسته است هم زیبایی های خود را دارد و کاملا شیشه ای است و می توانید در کنار صرف غذا مناظر زیبای اطراف ویندمیل را هم ببینید.

یکی دیگر از ویژگی های متمایز کنند ویندمیل منوی بلند بالای آن است، این منو شامل طیف وسیعی از خوراک های متنوع را در اختیار شما قرار می دهد؛ البته تعداد بالای غذاها ویژگیش نیست بلکه به این سبب خاص می شود که با وجود تنوع بالای غذاها ولی کیفیت هیچکدام از غذاها پایین نیست و از طعم و کیفیت بسیار عالی برخوردارند. اگر تابستان به این رستوران می روید حتما محوطه باز را برای صرف غذا انتخاب کنید، چون در فصول گرم سال چشم انداز بیرونی رستوران زیبایی هایش چندبرابر خواهد شد.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله جیمبت، خیابان گرا  حسن، رستوران ویندمیل 

ساعت دسترسی : امروز یک شنبه ۱۰:۰۰ صبح تا ۰۲:۰۰ نیمه شب 

متوسط هزینه برای هر نفر : حدود 50 لیر ترکیه است.

رستوران لاپاژیون:

در شهر بددوم می توانید چندین رستوران را پیدا کنید که فقط غذای اسپانیایی سرو می کنند ولی بهترین و با کیفیت ترین آن ها بدون شک رستوران لا پاژیون خواهد بود. این رستوران فضای بسیار زیبا و تاریخی دارد و هر گوشه اش یادآور و نشان دهنده اسپانیا و سبک زندگی در آن کشور است.

غذاهای این رستوران کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. خدماتش هم از مطلوبیت بالایی برخوردار است و کارکنان روش برخورد صحیح با مشتریان را به خوبی بلد هستند. رستوران جوی بسیار آرام و خلوت دارد و اکثر مراجعان از این جهت لا پاژیون را دوست دارند. پیشنهاد می کنیم اگر هوس غذای اسپانیایی کردید حتما سری به لا پاژیون هم بزنید و از غذاها و محیط آرامش بخش آن لذت ببرید.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله کارسی، خیابان آتاتورک،  رستوران اسپانیای لا پاژیون 

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت۱۱:۰۰ ظهر تا ۰۰:۰۰ نیمه شب 

متوسط هزینه برای هر نفر : حدود50 لیر ترکیه است.

رستوران های معروف بدروم ترکیهReviewed by اول تور on Jul 10Rating: 4.0رستوران های معروف بدروم ترکیه رستوران های معروف بدروم از جمله رستوران میت برگر و استیک هاوس ، رستوران ویندمیل و رستوران لاپاژیون و ... 

رستوران های معروف بدروم از جمله رستوران میت برگر و استیک هاوس ، رستوران ویندمیل و رستوران لاپاژیون و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی