راهنمای دسترسی به مرکز خرید فروم

راهنمای دسترسی به مرکز خرید فروم

تور ترکیه

مرکز خرید فروم

راهنمای دسترسی به مرکز خرید فروم استانبول:

دسترسی به فروم استانبول:

مرکز خرید فروم استانبول درست در بایرام پاشا استانبول قرار گرفته و با مناطق پر تردد گردشگران همچون میدان تکسیم نزدیکی دارد. بنابراین برای رسیدن به آن باید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. راه های دسترسی از میدان تکسیم به مجتمع تجاری فروم استانبول به شرح زیر هستند:

مسیر مترو + اتوبوس: به پایانه مترو تکسیم مراجعه کنید و به وسیله خط M2، بعد از 4 ایستگاه در پایانه  ینی‌کاپی از مترو خارج شوید و تنها با 5 دقیقه قدم زدن، به ایستگاه اتوبوس ینی کاپی مرمره برسید. بوسیله اتوبوس M1A و بعد از عبور از 6 ایستگاه، در پایانه  کجاتپه از اتوبوس خارج شوید. حالا فقط 400 متر باقی مانده که با یک پیاده چند دقیقه ای تمام می شود و به فروم استانبول می رسید.

مسیر اتوبوسی: باید به ایستگاه اتوبوس تکسیم مراجعه نمایید و با استفاده از یکی از اتوبوس های 32T، 76E، 79T و یا 89Tبه طرف فروم استانبول حرکت کنید. بستگی دارد چه اتوبوسی را برای سفر انتخاب کرده اید، باقی راه مانده تا فروم استانبول را باید با یکی از اتوبوس های M1A و یا M1B طی کنید.

تاکسی: می توانید از تاکسی های شهر برای رسیدن به فروم استانبول استفاده کنید. تاکسی های این مسیر قیمت ثابت 3 لیر ترکیه (معادل 4,197 تومان) تا 4 لیر ترکیه (معادل 5,596 تومان) دریافت می کنند و هر ۱ کیلومتری که طی شود حدود 3 لیر ترکیه (معادل 4,197 تومان) به کرایه خود می افزایند. علاوه بر تاکسی های شهری از تاکسی های  آنلاین نیز می توانید استفاده کنید. تاکسی های آنلاین هزینه بیشتری نسبت به تاکسی های عمومی شهر می گیرند ولی در عوض تمام مسیر در اختیار شما خواهند بود. با تاکسی های اوبر، به نسبت نوع و مدل خودروی کرایه ای، کرایه شما در حدود 38 لیر ترکیه (معادل 53,162 تومان) تا 51 لیر ترکیه (معادل 71,349 تومان) خواهد بود.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا، مرکز خرید فروم استانبول.ساعت کار:۱۰صبح تا ۲۲شب.

معماری فروم استانبول:

فروم به خاطر معماری و ظاهر هم بسیار منحصر به فردش نیز شهرت دارد. سازه های نمادین، گنبدی جذاب و راهروهای بسیار فراخ به صورتی طراحی شده اند تا به راحتی جمعیت زیادی بتوانند در آن تردد کنند. اگر به مهندسی این مجتمع تجاری توجه کنید، می توانید ببینید که در طراحی آن بیشتر از المان ها و نمادهای بومی ترکیه استفاده شده است. به عنوان مثال رنگ هایی که در این مرکز خرید می بینید همه برگرفته از سبک رنگ های بکار برده شده در بناهای تاریخی استانبول است، آبی دریا و رنگ های مختلف و گونان ادویه ها نیز این طیف را در برمیگیرند. درضمن نورپردازی های بسیار زیبا در بخش های گوناگون فروم استانبول، زیبایی خاصی به این مجتمع تجاری بخشیده است. 

در هر گوشه فروم استانبول می توانید مجسمه ها و آثار زیبا و متنوعی را ببینید. سر در بزرگ و آهنی این مرکز خرید هنر مجسمه ساز مشهور ترک، حنفی یتر است. این سر در، در دنیا به عنوان یکی از «دروازه های به سوی جهان» شناخته می شود. در محوطه باز مرکز خرید تندیس «انرژی» را می بینید که یکی از  دست ساخته های داریا بوکروا، هنرمند روس می باشد. او این تندیس را برای اولین گردهمایی بین المللی تندیس سازان ساخته بود. 

راهنمای دسترسی به مرکز خرید فرومReviewed by Yeganeh on Jul 20Rating: 3.0راهنمای دسترسی به مرکز خرید فروماگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی