مساجد دیدنی و معروف استانبول ترکیه

مساجد دیدنی و معروف استانبول ترکیه

بهترین مساجد دیدنی و معروف استانبول

مساجد دیدنی و معروف استانبول

مساجد دیدنی و معروف استانبول ترکیه 

 

مسجد ینی:

ینی از مساجد تاریخی ترکیه است و به راحتی میتوانید از دور شاهد عظمت و شکوه این مکان باشید.مسجد ینی در بندر امینونو در مدت66سال بنا شده.ایوانهای این مسجد با کاشیهای بسیار زیبا زینت داده شده.

مسجد فاتح:

مسجد فاتح در ارتفاع بسیار بالا با منظره عالی قرار دارد. مسجد فاتح در مدت7سال بنا شده است. از جمله ساختمانهای هم جوار این مسجد بزرگ مجموعه ای از آسایشگاهها، بیمارستان، بناهای مذهبی مدرسه ها ، حمامها ، کاروانسرا و کتابخانه هستند که دیدنشان تجربه لذتبخشی برای شما خواهد داشت. این مسجد اسمش را از نام فاتح شهر استانبول یعنی فاتح سلطان محمّد،گرفته است.آرامگاه سلطان محمد را در همین مسجد میبینید.

مسجد رستم پاشا:

این مسجد باشکوه در سال 1561میلادی به فرمان رستم پاشا،داماد سلطان سلیمان اعظم و وزیر اعطم او ساخته شده است.از جمله شاهکارهای بی نظیر استاد سنیان مسجد رستم پاشا است.

مساجد دیدنی و معروف استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Feb 1Rating: 3.0مساجد دیدنی و معروف استانبول ترکیهمساجد دیدنی و معروف استانبول ترکیه.ینی از مساجد تاریخی ترکیه است و به راحتی میتوانید از دور شاهد عظمت و شکوه این مکان باشید.

مساجد دیدنی و معروف استانبول ترکیه.ینی از مساجد تاریخی ترکیه است و به راحتی میتوانید از دور شاهد عظمت و شکوه این مکان باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی