امکانات آکواریوم استانبول

امکانات آکواریوم استانبول

دیدنی های استانبول

امکانات آکواریوم استانبول

امکانات آکواریوم استانبول

از دیدنی های استانبول در کشور ترکیه که در تور ترکیه می توانیم به آن اشاره کنیم آکواریوم بزرگ استانبول است. 

در آکواریوم بزرگ استانبول، امکانات بروز و به خصوصی برای گردشگران فراهم شده که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
- فروشگاه آکواریوم
   آکواریوم استانبول هم مثل خیلی از مجموعه های بسیار مشهور دیگر، فروشگاهی بسیار بزرگ و مجهز در خود دارد. این فروشگاه حدود ۴۷۰ متر مربع وسعت دارد که برای خرید می توانید به آن مراجعه کنید و محصولات خوبی بخرید. در فروشگاه آکواریوم، به جز سوغاتی های متنوعی که می توانید تهیه کنید، لوازم و محصولاتی همچون حوله، شامپو، دمپایی و ... هم عرضه می شوند که در زمان تور غواصی به آن ها احتیاج خواهید داشت.
   از جمله محصولات خوبی که در این فروشگاه عرضه می شود و می توانند هدایای خوبی به عنوان سوغاتی باشند، می توان به عروسک های بسیار زیبا و با کیفیت آن اشاره نمود که یادگاری های خیلی خوبی از این مجموعه بزرگ محسوب می شوند.
- رستوران و کافه های آکواریوم استانبول
   چنانچه گردش و بازدید شما از مجموعه آکواریوم خیلی طولانی شد و نیاز بود که در مدت گردش در آکواریوم کمی استراحت نمایید، غذاهای خوشمزه آکواریوم استانبول را از دست ندهید. در آکواریوم بزرگ استانبول ۳ کافه و یک غذاخوری مشغول به فعالیت هستند. سه کافه در نزدیکی قسمت شیار میانی اقیانوس اطلس واقع شده اند. رستوران آکواریوم هم در نزدیکی کانال پاناما قرار دارد. اگر رستوران را برای صرف غذا انتخاب کرده اید، مناظر زیبایی از ماهی های پانامایی را در مقابل خود خواهید دید.
- برگزاری مراسم در آکواریوم استانبول
   چنانچه به دنبال جایی منحصربفرد و خاص برای برگزاری مراسم خود هستید، آکواریوم استانبول یکی از جاهایی است که می توانید مراسم خود را در آن برگزار کنید. چه جلسه ای کاری باشد و چه میهمانی خانوادگی و یا تولد و حتی جشن عروسی را می توانید در این آکواریوم برگزار کنید. در این مراسم شما پس زمینه ای از ماهی های آکواریوم را خواهید داشت. جالب است بدانید همه کاربری این سالن به مراسم های این چنینی ختم نمی شود. چراکه خیلی از شرکت ها و کمپانی های بسیار معروف، برای برپایی مراسم ها و رونمایی و یا فشن شوی خود از سالن  این مجموعه استفاده می کنند. 

آکواریوم بزرگ استانبول

- سایر امکانات مجموعه
   در کنار همه امکاناتی که پیشتر اشاره شد، خدمات خوب دیگری هم در مجموعه آکواریوم استانبول به ارائه می شود که به قرار زیر هستند: 
پارکینگ: این پارکینگ بزرگ ظرفیت گنجایش۱۲۰۰ اتومبیل را دارد. وسعت آن حدود ۳۲ هزار متر مربع است.
مرکز خرید آکوا فلوریا: دقیقا کنار آکواریوم استانبول، مجتمع تجاری بسیار بزرگ و مجلل فلوریا واقع شده است. مرکز خریدی بسیار لوکس و جذاب که برای بازارگردی بسیار مناسب خواهد بود. 
هتل فلوریا: چنانچه درپی اقامتگاهی بسیار مجلل و لوکس و البته خارج از مرکز شهر هستید، هتل کرون پلازا فلوریا را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.
برگزاری دوره های آموزش تخصصی غواصی: چنانچه علاقمند باشید، می توانید در دوره های غواصی آکواریوم  استانبول شرکت کنید و مدرک غواصی بگیرید.

امکانات آکواریوم استانبولReviewed by تور قطر on Nov 13Rating: 2.5امکانات آکواریوم استانبولآکواریوم بزرگ استانبول علاوه بر فضای آبی داری امکانات تفریحی مختلفی همچون مرکز خرید، رستوران، هتل و غیره است که بسیار دیدنی و جذاب است.

آکواریوم بزرگ استانبول علاوه بر فضای آبی داری امکانات تفریحی مختلفی همچون مرکز خرید، رستوران، هتل و غیره است که بسیار دیدنی و جذاب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی