تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم (قسمت 2)

تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم (قسمت 2)

تور ترکیه

مرکز خرید فروم

تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم:

(قسمت 2)

شهربازی فان لب:

شهربازی فان لب چند شعبه را در بر میگیرد و یک مجموعه تفریحی زنجیره ای بشمار می رود. فان لب دو شعبه دیگر نیز در شهر استانبول دارد ولی این شعبه از آن ها وسعت بیشتری دارد. حدود 3000 متر مربع مساحت دارد و می تواند برای چند ساعت شما و فرزندانتان را در دنیایی هیجان انگیز پر از بازی و سرگرمی به وجد بیاورد. 

ساعت بازدید:۱۰تا۲۲شب.

شبیه ساز پرواز با هلی‌کوپتر:

اگر این شبیه ساز سه بعدی را انتخاب کنید، وارد هلیکوپتر می شوید و بعد از اینکه مقصد، خود را انتخاب کردید می توانید نواحی متفاوت جهان را از بالا ببینید. وضوح تصاویر این شبیه ساز انقدر زیاد است که انگار حقیقتا در یک هواپیما جهانگردی هستید. 

دیگر تفریحات:

از سرگرمی های دیگری که در فروم استانبول تجربه خواهید کرد می توان به موارد زیر می توان اشاره نمود:

پیست اسکی روی یخ

مجموعه سینمایی سینماکسیموم

بولینگ آتلانتیس

سینمای 5 بعدی تیوکس

خدمات و امکانات فروم استانبول:

علاوه بر فروشگاه ها و سرگرمی های متنوع چیزهای دیگری هم هستند که فروم استانبول را از سایر مجتمع های تجاری متمایز می کند، این تفاوت بیشتر در خدمات و امکاناتی است که در فروم استانبول ارائه می شود. از جمله خدماتی که در فروم استانبول در اختیار خریداران و گردشگران قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اینترنت رایگان: اگر سیمکارت ترکی در اختیار داشته باشید، در هر نقطه از مرکز خرید فروم استانبول براحتی می توانید از اینترنت رایگان مرکز استفاده نمایید. 

اتاق مادر و کودک: این اتاق ها فراهم شده اند تا مادران به راحتی بتوانند پوشک نوزدان خود را عوض کنند و یا به آن ها غذا و شیر بدهند.

اتاق خانواده: در 9 بخش متفاوت از مجتمع اتاق هایی به اسم اتاق خانواده جای دارند که  مادر و پدرها می توانند در این اتاق ها به احتیاجات کودکان خود رسیدگی کنند. 

خدمات ویژه برای کم توانان جسمی: صندلی های چرخ دار، سطوح شیب دار و پارکینگ های ویژه از جمله امکاناتی است که برای راحتی افراد کم توان و ناتوان جسمی فراهم شده اند.

قسمت گمشده های فروم استانبول: همه وسایل و اجسامی که در فروم استانبول گم شوند و به وسیله کارمندان پیدا شود به قسمت گمشده های این مجتمع برده می شوند. پس چنانچه چیزی گم کردید فقط به این بخش مراجعه نمایید. 

نمازخانه: اگر خواستید نماز بخوانید این امکان در فروم استانبول فراهم شده، فقط باید به نمازخانه این مرکز بروید.

مرکز اطلاعات فروم استانبول: اگر به ورودی ایستگاه مترو کجاتپه مراجعه کنید، مرکز اطلاعات فروم استانبول را می توانید ببینید، این مرکز هر روز در طی ساعات 10:00 تا 22:00 به سوالات بازدیدکنندگان جواب می دهد.

دستگاه های خودپرداز:

کمک های اولیه: اگر اتفاقی برایتان رخ داد، می توانید از کارمندان متخصص و کمک های اولیه در مرکز اطلاعات این مرکز خرید بهرمند شوید.

سرویس های بهداشتی: پارکینگ رایگان: این مجتمع بزرگ پارکینگ وسیعی دارد که می تواند 5000 خودرو را در خود جای دهد و استفاده از آن نیز کاملا رایگان خواهد بود.

تاکسی فروم استانبول: اگر وسیله شخصی برای رفت و آمد نداشتید می توانید از تاکسی های فروم استفاده کنید.

تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Apr 12Rating: 3.0تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم قسمت دوماگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی