جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

معرفی جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

اطلاعات درمورد مکان برگزاری جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا و قوانین آن:

 

برای اینکه بتوانید در جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا حضور یابید ضروریست که از نکاتی مطلع شوید:

چنانچه شرایط اقلیمی و آب و هوایی خوب نباشد تاریخ جشنواره تغییر خواهد کرد و به روز دیگر موکول می شود.

می توانید از قالب ها هم برای ساختن مجسمه مورد نظرتان کمک بگیرید، مانعی ندارد.

حیوانات خانگی خود را می توانید به فستیوال بیاورید، ولی با رعایت شرط حمل آن ها در جعبه مخصوصشان.

تنها ابزاری که برای ساخت مجسمه ها احتیاج دارید، اجسام نوک تیز و لبه تیز هستند و مجسمه ها فقط با ماسه ساحلی و آبی ساخته می شوند.

برای ساختن مجسمه های زمان مشخصی وجود ندارد و ممکن است گاهی تا 10 روز زمان ببرند و هر روز تقریبا هشت تا نه ساعت کار داشته باشند.

چنانچه بارندگی شروع شود و کم باشد کار تعطیل نمی شود و شرکت کننده ها می توانند به کار خود ادامه دهند مگر اینکه طوفان شود و ساعت جشنواره تغییر کند.

کسانی که دارای ناتوانی جسمی هستند و از صندلی چرخ دار استفاده می کنند نیز می توانند وارد محوطه فستیوال شوند چون امکان تردد راحت برایشان فراهم شده است.

روش هایی وجود دارند که بتوان مجسمه ها را بیشتر از یک سال سالم نگهداشت ولی معمولا از بهترین آن ها تا یکسال محافظت می شود.

شن های ساحل بسیار نرم هستند پس پیشنهاد می کنیم از پیش چندباری تمرین داشته باشید و اینکار را راحت تصور نکنید.

شبیه این جشنواره که بتوانید در هر زمان از سال مجسمه شنی بسازید در هیچ کشور و حتی خود ترکیه وجود ندارد.البته فعلا و ممکن است بعدها شاهد برگزاری چنین جشنواره هایی در سایر کشورها نیز باشیم.

 

پس از اینکه فستیوال تمام شود به زیباترین و بهترین ها اسپری زده می شود. این اسپری شامل محلولی است که از نفوذ زیاد آب به مجسمه جلوگیری می کند و اجازه می دهد مجسمه مدت طولانی تری سالم بماند، در ضمن هیچ خطری برای طبیعت ندارد.

مجسمه های برتر تا یک سال مورد مراقبت و نگهداری قرار می گیرند و پس از آن خراب می شوند.

مکان برگزاری جشنواره:

برای اینکه بتوانید به مکان برگزاری فستیوال برسید باید اول به ساحل لارا مراجعه کنید؛ این ساحل معمولا به صورت خصوصی متعلق به هتل های این منطقه است؛ ولی استفاده از بخش از ساحل که به ساحل عمومی لارا یا لارا بیرلیک (Lara Birlik Public Beach) معروف است منعی ندارد و می توانید به آنجا مراجعه کنید چون همین منطقه محل برپایی جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا می باشد.

خیلی راحت و سریع به ساحل لارا خواهید رسید؛ چون لارا به عنوان ناحیه ای مشهدر شناخته شده و اغلب تورهای مسافرتی آنتالیا مسافران ایران را تا منطقه لارا نیست ساپورت و پشتیبانی می کنند؛ ولی چنانچه خواستید خودتا به وسایل نقلیه عمومی شهر به لارا سفر کنید باز هم مشکلی نخواهید داشت و با استفاده از موتور، اتوبوس و تاکسی به لارا خواهید رسید. ارزان ترین وسیله برای رسیدن به ساحل لارا اتوبوس است ابتدا باید کارت اتوبوس تهیه کنید و پس از وارد شدن به اتوبوس در ایستگاه مورد نظر از اتوبوس خارج شوید.

 آدرس: ترکیه، شهر آنتالیا، محله مراد پاشا، خیابان لارا،  پلاژ لارا، محله گیزلوبا

 

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیاReviewed by اول تور on May 23Rating: 4.5جشنواره مجسمه های شنی آنتالیااطلاعات درمورد مکان برگزاری جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا و قوانین آن . 

اطلاعات درمورد مکان برگزاری جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا و قوانین آن .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی