جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اول

جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اول

تور کوش آداسی - جاهای تفریحی

جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اول

جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اول

کوش آداسی ترکیه شهری ییلاقی و زیبا است که مناظر طبیعی چشم نواز و جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری دارد، منظره کاج‌هایی که در سواحل صخره‌ای دیده میشوند، کوچه پس کوچه‌هایی که پر از درختان گل کاغذی هستند و قدم زدن در آنها بسیار لذت بخش است بخصوص در بهار و تابستان که بهترین زمان سفر به کوش آداسی نیز در بهار و تابستان است که هوا خنک و متعادل است و نسیم ملایمی میوزد. با اول تور در سفر به کوش آداسی همراه باشید.

  • کاروانسرای محمد پاشا

از جاذبه‌های کوش آداسی می توان کاروانسرای محمد پاشا کوش آداسی را معرفی کرد که می‌شود با کشتی به جزایری که در  اطراف آن وجود دارد و فاصله آن تا ساحل خیلی کم است سفر کرد و از آب دریای مدیترانه و مناظر چشم نواز در روزهای آفتابی لذت ببرید.
در شهر می‌توانید جیپ کرایه کنید و به ناحیه‌های نزدیک مسافرت کنید سوراخهای توپ که در دیوارهای خارجی قرار دارند، به جهت دفاع از شهر در برابر دزدان دریایی ایجاد شده است. مسجد درون قلعه هم در سال 1618 به دستور صدر اعظم اوکوز محمد پاشا احداث شده است که یکی از دیدنی‌های پرجاذبه کوشی آداسی محسوب می‌شود.

  • غار کاراجا

در سفربه کوش آداسی از مکان‌های دیدنی کوش آداسی دیدن نمایید و لذت ببرید. غار کاراجا که در کوش آداسی واقع است از جاذبه‌های کوش آداسی است این غار فعال نیست و از این رو رودخانه  ای در آن قرار ندارد پس قطرات آبی که از شکافهای سقف می چکد ، سبب پدید آمدن انواع سنگ قطره‌ها میشود. همینطور در درون غار استخرهای تراوتن و چند حوضچه کوچک قرار دارد. رطوبت هوای درون غار هرچقدر بیشتر به درون نفوذ کند افزایش پیدا می کند.

  • گوورجین آداسی

از جاذبه‌های کوش آداسی ساختمان این کلانتری تاریخی است که در قرن نوزده و در زمان قیام مورا از طرف  عثمانی‌ها بعنوان کلانتری و برای مقابله با تهاجمات احتمالی از جزیره‌های اطراف در کوش آداسی احداث شده است و امروزه از مکانهای پرجاذبه کوش آداسی ترکیه محسوب می‌شود.

جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اولReviewed by تور ارزان on Dec 8Rating: 4.0جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اولبهترین جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اول - تور ارزان کوش آداسی - تور ترکیه - جاذبه های گردشگری کوش آداسی

بهترین جاهای تفریحی کوش آداسی-قسمت اول – تور ارزان کوش آداسی – تور ترکیه – جاذبه های گردشگری کوش آداسی

1 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی