تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم (قسمت 1)

تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم (قسمت 1)

تور ترکیه

مرکز خرید فروم

تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم:

(قسمت 1)

ژوراسیک لند:

ژوراسیک لند، در موزه و پارک بسیار بزرگی به وسعت ۱۰,۰۰۰ متر مربع واقع شده است. در این ژوراسیک پارک بالغ بر ۷۰ نوع دایناسور را خواهید دید که شبیه سازی شده اند و دیدنشان برای گردشگران بسیار جالب توجه خواهد بود. جالب است بدانید که ژوراسیک لند یکی از بزرگ ترین مجموعه های موضوعی سرپوشیده قاره اروپا بشمار می رود، در ژوراسیک پارک علاوه بر دایناسورها شما مجموعه ای از استخوان ها و تخم های دایناسورها را نیز خواهید دید و اطلاعات بسیار خوبی را درمورد این موجودات بزرگ جثه بدست خواهید آورد.

این مجموعه، طبق مفهوم یادگیری و بازی ساخته شده و هر دو رده سنی کودک و بزرگسال از بازدید از آن لذت میبرند. در ضمن بزرگترین سینمای ۴ تا ۶ بعدی ترکیه نیز در این مجموعه واقع شده است. در پارک ژوراسیک فروم استانبول آزمایشگاهی هم وجود دارد که با بازدید از مجموعه می توانید در آزمایشگاهش هم گردشی داشته باشید و چیزهای جالبی یاد بگیرید. علاوه بر سینماهای چند بعدی یک سالن نمایش انیمیشنی، بزرگترین سرزمین بازی لیزر ترکیه، محوطه کاوش، مکان برگزاری جشن تولد، یک کافه و یک فروشگاه هدیه با هدایایی خاص و مفهومی نیز در این مجموعه انتظار شما را می کشند. 

هزینه ورود: بین 39 لیر ترکیه (معادل 54,561 تومان) تا 29 لیر ترکیه (معادل 40,571 تومان) بازدید از ساعت۱۰تا۲۲ شب.

شهربازی لگولند دیکاوری سنتر:

این شهربازی مکانی مدرن ، متمایز از سایر شهربازی ها و جایی بسیار مهیج برای خردسالان و فرزندان شماست. این شهربازی موضوعی که با الهام گرفتن از اسباب بازی های مشهور لگو بوجود آمده است، اوقات مفرح و شاد را برای خردسالان بوجود خواهد آورد. در شهربازی لگولند دیسکاوری می توانید 5 قسمت متفاوت و مهیج را تجربه کنید، از جمله تفریح های این شهربازی چرخ و فلک، سرزمین مینیاتوری استانبول، سینمای 4 بعدی، بازدید از مینی لند مجموعه، تور لگولند و ... هستند. اگر گرسنه باشید هم می توانید در لگولند فروم استانبول به کافی شاپ واقع در این شهربازی بزرگ بروید و خوراکی خوشمزه میل کنید. برای خرید اسباب بازی های با کیفیت لگو نیز می توانید به فروشگاه بزرگ آن بروید و سوغات و هدیه های جذابی تهیه کنید برای بچه ها.

 هزینه ورود:

 خرید حضوری: 54 لیر ترکیه (معادل 75,546 تومان)خرید آنلاین: 46 لیر ترکیه (معادل 64,354 تومان) ساعت بازدید ۱۰تا۲۰شب.

شهربازی اختاپوس:

شهربازی اختاپوس جزو شهربازی های تازه تاسیس فروم استانبول است. این شهربازی در سال 2017 در مجتمع تجاری فروم استانبول افتتاح شد. مساحت آن در حدود 400 متر مربع است و می تواند ساعاتی بچه ها را سرگرم بازی و تفریح کند. ضمن بازی های متنوع و سرگرم کننده ای که در شهربازی اختاپوس وجود دارد، می توان از امکانات و خدمات زمین بازی اختاپوس و برپایی کارگاه های کودک هم اشاره نمود. در این کارگاه ها کودکان می توانند با نقاشی و رنگ آمیزی سرگرم شوند و یا می توانند به تنهایی کاردستی را که دوست دارند را بسازند. در ضمن اگر علاقمند باشید می توانید درخواست کنید که صورت فرزندتان را نقاشی کنند. 

تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Apr 12Rating: 3.0تفریحات و خدمات مرکز خرید فروم قسمت اولاگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی