مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول از دیگر جاذبه های خاص و باشکوه شهر استانبول محسوب می شود. گردشگران و افراد محلی بازدید کننده مسجد سلیمانیه می‌گویند زیبایی و سکوت آرامشبخش مسجد در آنها احساس الهام بخش معنوی ایجاد میکند‌. این مسجد در تپه سوم استانبول قرار دارد و فرمان بنا کردن مسجد در ۱۵۵۰ توسط سلطان سلیمان اول صدور و اجرا شده است.

این مسجد بی نظیر تلفیقی از خاصترین معماری‌های اسلامی و بیزانسی است. این مسجد در مدت سال‌ها به صورتی گسترده صدمه دیده است، من جمله در طول جنگ جهانی اول و وقتی که تیراندازی آغاز شد و باغ آن به عنوان یک انبار مهمات مورد استفاده قرار گرفت. این مسجد در میانه های قرن 20 باز ترمیم شد. مسجد سلیمانیه توسط چهار مناره معین شده است که نشان دهنده آن است که توسط یک سلطان بنا شده است. در زمان احداث،گنبد آن مرتفعترین گنبد در فرمانروایی عثمانی بود.

شما با یک تور ارزان ترکیه - تور استانبول به راحتی می‌توانید از این جاذبه‌ی توریستی و زیبای استانبول دیدن کنید و لذت ببرید !

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Nov 30Rating: 3.0مسجد سلیمانیه استانبول ترکیهگردشگران و افراد محلی بازدید کننده مسجد سلیمانیه می‌گویند زیبایی و سکوت آرامشبخش مسجد در آنها احساس الهام بخش معنوی ایجاد میکند‌.

بهترین جاهای دیدنی استانبول ترکیه – مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه – تور ارزان استانبول – راهنمای تور استانبول – جاذبه های گردشگری استانبول

1 دیدگاه

  1. مهتاب.امینی گفت:

    مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه خیلی خیلیییی خیلیییییییی زیبا و جای قدیمی و راز آلودیه . اگه ترکیه رفتید حتما به این مکان برید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی