شاخ طلایی استانبول ترکیه

شاخ طلایی استانبول ترکیه

تور ارزان استانبول

شاخ طلایی استانبول ترکیه

شاخ طلایی استانبول ترکیه

شاخ طلایی یاGoloden Hornدر تنگه به سفر و دریای مرمر قرار دارد.

بخش تاریخی و مدرن استانبول را ازهم جدا می‌کند.از اهمیت آن همین بس که مهروموم‌ها به‌عنوان یک نقطه استراتژیک و بندرگاهی مهم در زمان امپراتوری‌های روم باستان،یونانیان و عثمانی‌ها بوده است. علت نام‌گذاری «شاخ» به سبب نوع شکل زمین شناسی این منطقه و«طلایی»به علت غروب آفتاب و جذابیت آن برای مردمان گذشته است.

پیرامون این خلیج امکانات زیادی برای مسافران مانند مراکز خرید و غذاخوری‌های متفاوت وجود دارد.در تور استانبول و  دیدن از شاخ طلایی طبیعت و تفریح را باهم دارید.

در تور ترکیه می‌توانید بعد از دیدن جاذبه‌های گردشگری شهری  مثل برج گالاتا در زمان غروب آفتاب از این خلیج زیبا دیدن کنید و گشت‌وگذاری با کشتی‌های موجود در خلیج شاخ طلایی داشته باشید و یا شبی را در پارک های جنگلی منطقه خوش بگذرانید و لحظات بسیار دل انگیزی را سپری کنید.

شاخ طلایی استانبول ترکیهReviewed by ارزان تور on Nov 29Rating: 3.5شاخ طلایی استانبول ترکیهشاخ طلایی یاGoloden Horn در تنگه به سفر و دریای مرمر قرار دارد. بخش تاریخی و مدرن استانبول را ازهم جدا می‌کند.

بهترین جاهای دیدنی استانبول – شاخ طلایی استانبول ترکیه – تور ارزان استانبول – راهنمای تور استانبول – جاذبه های گردشگری استانبول

1 دیدگاه

  1. مهدی.اسعدیان گفت:

    ممنون عکسهاتون خیلی زیبا هستند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی