پارک آبی واتر سیتی آنکارا

پارک آبی واتر سیتی آنکارا

معرفی پارک آبی واتر سیتی آنکارا

پارک آبی واتر سیتی آنکارا

معرفی پارک آبی واتر سیتی آنکارا:

 

مجموعه زیبا و بی نظیر پارک آبی واتر سیتی آنکارا این امکان را دارد که بتوانید چند ساعتی با خیال راحت در کنار دوستان و خانواده خود باشید، از بازی ها و استخرهای مجموعه لذت ببرید و در آن ها به تفریح و شنا مشغول شوید و شنا در کنار امواج آرام دریا را نیز تجربه کنید.

مجموعه تفریحی پارک آبی واتر سیتی در سال 2001 افتتاح شد و در این چند سال همواره بر محبوبیت و تعداد بازدیدکنندگانش افزوده شده. هنگامی که قرار شد این مجموعه تفریحی عظیم افتتاح شود مدیران و مسئولین واتر سیتی قسم خوردند که واتر سیتی به یکی از بهترین مراکز تفریحی برای گذران اوقات تعطیل مردم تبدیل خواهد شد و توانستند این شعار خود را به حقیقت تبدیل کنند. بیشتر درمورد این مجموعه تفریحی توضیح خواهیم داد تا بیشتر ادعای آن ها را باور کنید و با واتر سیتی آشنا شوید:

واتر سیتی محیطی بسیار آرام و دلپذیر دارد و اکثر مراجعه کنندگانش نیز کسانی هستند که از شلوغی شهر به آن پپناه آورده اند و در پی ریلکس کردن و به آرامش رسیدن هستند. چنانچه شماهم از شلوغی مراکز خرید و خیابان های شلوغ و پرازدهام آنکارا خسته شده اید، واتر سیتی یکی از گزینه های عالی برای شما خواهد بود. این مجموعه دارای قسمت های متفاوتی است از جمله آن ها می توان به کلاب اشاره کرد: کلاب بخشی مجزاست که در آن به انجام انواع ورزش ها هم چون پینگ پنگ، والیبال و بسکتبال مشغول می شوند.

بجز کلاب بخش های دیگر و بازی های مهیج دیگری نیز وجود دارند که با آنها آشنا می شوید:

تفریحات:

این مجموعه به لحاظ تفکیک تفریحات به دو قسمت مجزا تقسیم می شود: اول استخرها و دوم بازی هایش. بازی هایی که در واتر سیتی تجربه خواهید کرد شامل انواع سرسره های بزرگ و کوچک در اشکال مختلف، رنگ های شاد و پر پیچ و خم است که گردشگران بسیار مجذوب خود می کنند و چند ساعتی مراجعان را به خود مشغول می کنند.

سرسره های پارک آبی :

در مجموعه تفریحی واتر سیتی 12 سرسره ویژه افراد بالغ  و 18 سرسره مخصوص خردسالان فراهم شده است. این سرسره ها برای بزرگسالان و بویژه بچه ها یک روز  پر از هیجان و به یاد ماندنی را رقم خواهند زد.

استخرهای پارک آبی واتر سیتی:

استخر ویژه خردسالان مجموعه واتر سیتی از بهترین بخش های این مجموعه تفریحی برای کودکان  خواهد بود. این مجموعه تفریحی دارای یک استخر یسیار بزرگ برای خردسالان است که وسعتش حدود 600 متر است. مجهز به سیستم گرم کننده و خنک کننده نامحدود آب است و لقب بزرگترین استخر کودکان در ترکیه را هم به خود اختصاص داده است.

مجموعه تفریحی  واتر سیتی دو نوع استخر را در خود جای داده است که آن ها را می توان به دو قسمت بزرگسالان و خردسالان جدا کرد. استخر ویژه افراد بزرگسال 76 متر طول دارد و افراد بزرگسال می توانند در آن به شنا مشغول شوند و یا در اطرافش به آفتاب گرفتن و استراحت بپردازند.

 

پارک آبی واتر سیتی آنکاراReviewed by اول تور on May 15Rating: 4.0پارک آبی واتر سیتی آنکارامجموعه زیبا و بی نظیر پارک آبی واتر سیتی آنکارا این امکان را دارد که بتوانید چند ساعتی با خیال راحت در کنار دوستان و خانواده خود باشید، از بازی ها و استخرهای مجموعه لذت ببرید و در آن ها به تفریح و شنا مشغول شوید و شنا در کنار امواج آرام دریا را نیز تجربه کنید.

مجموعه زیبا و بی نظیر پارک آبی واتر سیتی آنکارا این امکان را دارد که بتوانید چند ساعتی با خیال راحت در کنار دوستان و خانواده خود باشید، از بازی ها و استخرهای مجموعه لذت ببرید و در آن ها به تفریح و شنا مشغول شوید و شنا در کنار امواج آرام دریا را نیز تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی