امکانات پارک آبی واتر سیتی آنکارا

امکانات پارک آبی واتر سیتی آنکارا

معرفی امکانات پارک آبی واتر سیتی آنکارا

امکانات پارک آبی واتر سیتی آنکارا

امکانات و هزینه های پارک آبی واتر سیتی آنکارا:

امکانات پارک آبی واتر سیتی:

از ویژگی های خاص و منحصر بفرد پارک آبی واتر سیتی می توان به امکان برگزاری جشن ها و مراسم های متفاوت در آن اشاره کرد. همانگونه که پیداست فضای داخلی این مجموعه بسیار زیبا و بزرگ است و در فصول مختلف بخصوص زمستان و بهار به محیطی بسیار دلپذیر، دوست داشتنی و عاشقانه مبدل می شود و علاقمندان می توانند جشن های مختلف، مراسم ها و بخصوص جشن عروسی خود را در آن برگزار کنند.

کسانی که دوست دارند مراسم ازدواج خود را در مجموعه پارک آبی واتر سیتی برگزار نمایند باید در فصل تابستان مجموعه را برای اینکار رزرو کنند و عروسی، مراسم کاری و یا تولد خود را در آن برپا کنند.

بجز این امتیاز خاصی که مجموعه آبی واتر سیتی در اختیار علاقمندان گذاشته، این مجموعه امکانات رفاهی و خدماتی بسیار خوب دیگری نیز دارد که به مشتریان واتر سیتی ارائه می شود:

از جمله امکانات پارک می توان به:نیمکت، کمد قفل دار، حوله،سرویس بهداشتی و دوش حمام، کارت ورودی، نیمکت مخصوص حمام آفتاب، آب آشامیدنی (با هزینه اضافی) و چتر آفتاب گیر اشاره کرد.

مسیر و هزینه 

برای اینکه بتوانید به مجموعه تفریحی واتر سیتی وارد شوید باید ابتدا بلیط ورودی تهیه یا رزرو کنید که برای هر گروه سنی متفاوت است پ. هزینه ها به شرح زیر خواهند بود:

برای عضویت بچه ها: 150 لیر ترکیه (معادل 210,000 تومان)

و برای عضویت یک ساله بانوان در مجموعه حدود 525 لیر ترکیه (معادل 735,000 تومان)

اگر بانوان بخواهند برای یکسال فقط روزهای سه شنبه از مجموعه استفاده کنند: 250 لیر ترکیه (معادل 350,000 تومان) باید بپردازند.

عضویت بزرگسالان در طی روزهای هفته: 50 لیر ترکیه (معادل 70,000 تومان)

استفاده از پارک برای بزرگسالان در آخر هفته ها: 60 لیر ترکیه (معادل 84,000 تومان)

و روزهای چهارشنبه: 40 لیر ترکیه (معادل 56,000 تومان) هزینه دارد.

 کودکان 4 تا 12 سال: 35 لیر ترکیه (معادل 49,000 تومان)

 عضویت بصورت خانوادگی: 1050 لیر ترکیه (معادل 1,470,000 تومان)

 چنانچه خواستید که به صورت خانوادگی در این مجموعه تفریحی عضو شوید باید بدانید که برای کودکان خود به ترتیب باید 250 لیر ترکیه (معادل 350,000 تومان) برای فرزند دوم 200 لیر ترکیه (معادل 280,000 تومان) و برای کودک آخر 175 لیر ترکیه (معادل 245,000 تومان) پرداخت کنید و چنانچه تعداد کودکان همراهتان بیشتر بود و افراد خانواده بیشتر از 5 نفر بودند بهتر است از بسته عضویت خانوادگی استفاده کنید.

این مجموعه بزرگ تفریحی  در کیلومتر 6 بزرگراه هیمانا یولو (Haymana Yolu) جای گرفته. سریع ترین و راحتترین مسیر برای دسترسی به این پارک استفاده از اتوبوس است، پایانه ای به اسم آکوآ پارک دقیقا جلوی ورودی این مجموعه جای دارد که فقط 800 متر از مجموعه فاصله دارد. این مجموعه به هیچ ایستگاه مترویی دسترسی ندارد و اگر تصمیم به تردد با وسایل نقلیه عمومی داشتید می توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. البته هزینه سفر با اتوبوس بسیار ارزان تر تمام خواهد شد.

 آدرس: ترکیه، آنکارا، محله کارشیاکا، کیلومتر 6 بزرگراه هیمانا یولو، پارک آبی واتر سیتی.

 

امکانات پارک آبی واتر سیتی آنکاراReviewed by اول تور on May 20Rating: 4.5معرفی پارک آبی واتر سیتی آنکاراباغ وحش ببرهای کینگدام پوکت . از ویژگی های خاص و منحصر بفرد پارک آبی واتر سیتی می توان به امکان برگزاری جشن ها و مراسم های متفاوت در آن اشاره کرد.

باغ وحش ببرهای کینگدام پوکت . از ویژگی های خاص و منحصر بفرد پارک آبی واتر سیتی می توان به امکان برگزاری جشن ها و مراسم های متفاوت در آن اشاره کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی