معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا ، تور ارزان ترکیه

معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا 

 

   پیش تر نام هتل شروود را در بین ده هتل پنج ستاره و برتر آنتالیا دیدید، همانگونه که گفته شد این هتل در ساحل لارا جای گرفته است، هتل شروود اقامتگاهی بسیار خوب برای استراحت چند روزه در کنار خانواده است، محیطی آرامشبخش و زیبا دارد و اغلب مورد توجه زوج های جوان قرار می گیرد، نطافت و امکانات رفاهی و خدمات آن هم در حد استاندارد است و رضایت مهماتان را جلب می کند.

وقتی در این هتل بزرگ اتاق  رزرو می کنید پس از پرداختن هزینه اقامت تا پایان اقامت دیگر مبلغی پرداخت نمی کنید، چون خدمات این هتل بصورت یوال است و فقط ممکن است درصورت استفاده برخی از امکانات همچون حمام ترکی و ماساژ، سالن زیبایی و بازی بولینگ مشمول هزینه بیشتر شوید. حتی سرویس غذا و نوشیدنی هتل شروود نیز رایگان است.

هتل شرووداز ۴۹۹ اتاق مختلف، تعدادی استخر که با مجراهایی به یکدیگر راه دارند و ۵ رستوران درجه یک و انواع متنوعی از تفریحات همچون باشگاه بدنسازی ، پارک آبی، سالن نمایش و تئاتر شبانه، کلوب شبانه، تئاتر ویژه خردسالان و ... دارد. در ادامه با برخی از آن بیشتر آشنا می شوید.

با اقامت در این هتل چشم اندازهای فوق العاده ای را خواهید دید، در کل این هتل به لحاظ موقعیت به دو بخش تقسیم می شود، از یک طرف درست رو به ساحل اختصاصیِ دریای مدیترانه قرار دارد و از طرف دیگر رو به شهر. این یک امتیاز مثبت برای شروود است و این فرصت را به شنا می دهد که خیلی راحت به مراکز خرید لارا، دسترسی داشته باشید، در ضمن در طرفین این هتل نیز دو هتل که یکی چینی و دیگری هتل رویال وینگز است جای دارند.

ورودی هتل شروود:

نخستین چیزی که از هتل بزرگ شروود می ببینید پارکینگ خصوصی ان و بخش حراست هتل خواهد بود و پس از به پارک آبیِ هتل خواهید رسید، برعکس سایر هتل ها استخر و ساحل این هتل دقیقا روبه روی در ورودیست و آن را از سایر هتل ها متمایز می کند. همزمان هم استخر را می بینید و هم ساحل زیبای لارا را.

 پارکینگ این هتل از نطافت رضایت بخشی برخوردار است و نیروهای نگهبانی آن به خوبی آداب برخورد با مهمانان را می دانند، در اصلی این هتل به لابی و تالار اصلی گشوده خواهد شد و نمایی بسیار زیبا و مجلل را به مراجعان نشان می دهد، لابیِ این هتل بسیار وسیع است و سقف آن با لوستری بزرگ و زیبا تزئین شده است، با قدم گذاشتن در تالار اصلی مبلمان های بسیار زیبا و آسانسور از جنس شیشه آن که ۹ طبقه ی هتل را طی می کند نطرتان را جلب خواهد کرد.

نظافت و انعکاس نور در شیشه های تمیز درب ورودی و آسانسور و دیوار ها باعث می شدد زیبایی و جلال این هتل چندبرابر شود، اگر نیاز به راهنمایی دارید به  بخش گاطلاعات در لابی مراجعه کنید، درضمن اتاق نگهداریِ لوازم مسافران، مکان سرو نوشیدنی و بعضی از اتاق های اداری هتل نیز در این لابی جای دارند.

 در آخر این سالن بالکنی بسیار بزرگ و باشکوه جای دارد که می توانید از روی آن  تمام  حیاط هتل را ببینید، در این بالکن بزرگ تمام مبلمان ساحلی هستند و تا هر وقت که بخواهید می توانید در این قسمت بمانید و یا سفارش نوشیدنی و غذا بدهید.

 

 

معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیاReviewed by اول تور on Sep 13Rating: 4.5معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیامعرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا . پیش تر نام هتل شروود را در بین ده هتل پنج ستاره و برتر آنتالیا دیدید، همانگونه که گفته شد این هتل در ساحل لارا جای گرفته است، هتل شروود اقامتگاهی بسیار خوب برای استراحت چند روزه در کنار خانواده است...

معرفی هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا . پیش تر نام هتل شروود را در بین ده هتل پنج ستاره و برتر آنتالیا دیدید، همانگونه که گفته شد این هتل در ساحل لارا جای گرفته است، هتل شروود اقامتگاهی بسیار خوب برای استراحت چند روزه در کنار خانواده است…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی