چند غذای معروف تبریزی

چند غذای معروف تبریزی

تور تبریز

غذاهای تبریز

چند غذای معروف تبریزی:

خورشت هویج آلو:

یکی از غذای برنجی تبریز که اگر مسافر این شهر باشید باید حتما از آن بخورید خورشت خوشمزه و لذیذ هویج آلو است که محبوبیت فراوانی در تبریز دارد. گوشت گوسفندی یا مرغ از مواد اصلی این غذا هستند که باید حتما در آن باشد و هویج، آلو خورشتی، رب گوجه فرنگی، کمی آبلیمو، پیاز سرخ شده، زعفران و سایر ادویه جات مواد خورشتی آن را شکل می دهند.

کباب بناب:

تبریز را به کباب های لذیذش هم معرفی می کنند. در اقسا نقاط ایران انواع کباب با پلو سرو می شود ولی در تبریز کباب بناب را با نان میل می کنند. این کباب لذیذ با گوشت گوسفندی تازه، پیاز نگینی و ساطوری شده، نمک و فلفل تهیه می شود. پس از تهیه این مخلوط، باید 2ساعت در یخچال استراحت داده شود و بعد از به سیخ کشیده شدن کباب می شود.

چند غذای معروف تبریزیReviewed by Yeganeh on Jun 6Rating: 3.0چند غذای معروف تبریزیاگر مایلید در تور تبریز از جاذبه های تبریز دیدن کنید و با غذاهای تبریز بیشتر آشنا شوید این مطلب را دنبال کنید. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان تبریز را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور تبریز از جاذبه های تبریز دیدن کنید و با غذاهای تبریز بیشتر آشنا شوید این مطلب را دنبال کنید. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان تبریز را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی