راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایا

راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایا

موزه سه بعدی هنر پاتایا

راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایا

راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایا

چنانچه قصد دارید از گالری هنری بهشت پاتایا دیدن کنید، بهتر است اطلاعات را از پیش کسب کنید:

 زمان مراجعه به موزه:

 برای اینکه بتوانید از این موزه دیدنی بازدید کنید از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ به محل این موزه فرصت دارید.

هزینه بلیت:

برای اینکه از موزه دیدن کنید نیاز به بلیط دارید. برای خرید بلیط مخصوص بزرگسالان خارجی باید 500 بات یا معادل 50 هزار تومان و برای بچه ها 300 بات تایلند یا حدود 30 هزار تومان بپردازید. در این بخش منظور از کودکان کسانی هستند که قدشان زیر ۱۳۰ سانتی متر باشد. ولی مردم تایلند تنها 150 بات تایلند یا معادل 15 هزار تومان پرداخت می کنند برای ورودی. ولی اگر شما کارت عضویت یکی از ارگان های تایلندی را داشته باشید و یا اگر در یکی از موسسات تایلند عضو باشید به راحتی می توانید با ارائه کارت عضویت خود فقط ۱۰ بات برای ورودی بپردازید.

برای دسترسی به گالری هنر در بهشت پاتایا باید به سواحل شرقی تایلند و شهر پاتایا مراجعه کنید، این گالری درست در محله ی چونبوری و خیابان ( ۲۰۱۵۰ Banglamung ) جا دارد.

خیلی آسان و سریع از هر منطقه پاتایا با تاکسی یا اتوبوس می توانید به این موزه زیبا بروید.

پارکینگ: چنانچه با ماشین خودتان سفر می کنید جای نگرانی نیست چون این گالری پارکینگ اختصاصی دارد و همه می توانند از این پارکینگ استفاده کنند.

 زمان بازدید: ۹ صبح تا ۱۹ عصر

 نکته ی مهم: این گالری دارای حمل و نقل رایگان است.

مسیر دسترسی به موزه هنر در بهشت پاتایا: تایلند، چونبوری چانگ وات چونبوری، بنگ لامونگ، نونگ پرو، موانگ پاتایا، جاده پاتایا سای.

اطلاعات تکمیلی:

شاید لازم باشد که بدانید کسی به اسم شین جائه یئول (Shin Jae Yeoul ) ساکن کره جنوبی در سال ۲۰۱۲ میلادی این مکان را افتتاح نمود. قابل به ذکر  است که یازده نفر دیگر هم در انجام و ساخت این پروژه بزرگ سرمایه گذاری کردند. سرمایه گذاران و سازندگان این موزه از ابتدا هدف ساخت بزرگترین موزه نقاشی های سه بعدی را در سر داشتند و با ساختن شعبات دیگر گالری هنر در بهشت پاتایا و بانکوک و چیانگ مای توانستند به این هدف بزرگ دست یابند. هنرمند و نقاش تمامی این آثار بی نظیر و دیدنی سه بعدی شین جائه یئول مالک و سازنده این موزه است.

شین بنایی ۵۸۰۰ متر مربعی ساخت و در آغاز تقریبا۵۰ میلیون بات (حدودا معادل ۴,۷۵۰ میلیون تومان ) برای این کار هزینه کرد تا این بنای دیدنی را به این صورت بسازد. شین در حقیقت این مکان را با هدف سرگرم کردن و خلق ساعاتی مفرح برای بازدیدکنندگان ساخت و در رسیدن به قصد و نیت خود نیز کاملا موفق بوده است.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایاReviewed by اول تور on May 4Rating: 3.0راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایا از جاذبه های تایلند میتوانیم به راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به راهنمای دسترسی به موزه سه بعدی هنر پاتایا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی