معبد سفید چیانگ رای تایلند

معبد سفید چیانگ رای تایلند

معبد سفید تایلند

تور تایلند

معبد Chiang Rai White تایلند :

وات روانگ خوون (Wat Rong Khun) یا "معبد سفید" (White Temple) ، یک معبد تایلندی بسیار دیدنی و قابل توجه و زیبای بودایی است که واقع در 20 دقیقه ی جنوب چیانگ رای است. طراحی  و ساخته شده توسط هنرمند تایلندی Ajarn Chalermchai Kositpipat، معبد سفید در بسیاری از برنامه های تایلند نمایش داده شده است.

طراحی معبد سفید با سبک های سنتی دیگر معابد بودایی در سراسر تایلند مطابقت ندارد و این قصد هنرمند بود، تا مورد خاص به عنوان یک جای دیدنی تایلند خلق کند.

این هنرمند به جای انتخاب طلا که معمولا در معابد بودا استفاده میشود، از سفید برای این معبد تایلندی استفاده کرد. استفاده او از قطعات آینه در موزاییک نشان دهنده ذکاون و هنر اوست. اگر در تور تایلند از ابتدا تا انتهای این معبد را بنگرید ، معبد سفید هر دو جنبه خلاقیت و هنری را دارد و هم جایگاه قابل توجهی برای عبادت است. در اطراف معبد تایلندی ، کافی شاپ ها، مغازه های سوغات و رستوران ها را خواهید یافت. بلیط معبد 30 THB است.

معبد سفید چیانگ رای تایلندReviewed by تور تایلند on Aug 17Rating: 3.0معبد سفید تایلند Chiang Rai Whiteمعبد Chiang Rai White ، معبد سفید تایلند، معبد چای را تایلند

با معبد Chiang Rai White تایلند ، معروف به معبد سفید تایلند بیشتر آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی