چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلند

چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلند

تور تایلند ، تور ارزان تایلند

چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلند

چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلند

طبیعتگردی در تایلند

طبیعت زیبای تایلند با جنگل های انبوه و کوهستان ها و سواحل خود مجموعه ای بکر و دیدنی را پدید آورده که می تواند یکی از اهداف اصلی از سفر به تایلند باشند. در سفر به تایلند انواع تورهای راهنوردی به شما پیشنهاد می شود که در طول این تورها می توانید مسیرهای ناهوار کوهستانی و جنگلی را طی کنید، مناطقی که تنها راه گذر از آنها پیاده روی است و هیچ مسیری برای خودرو ندارند، بنابراین سفری هیجان انگیز در پیش دارید. در ادامه با برخی از این مسیرها آشنا خواهید شد:

مسیر چیانگ رای به چیانگ مای

 چنانچه علاقمندید که اهالی بومی و قدیمی که ساکن تایلند هستند را ببینید و با سبک زندگی و فرهنگ های حاکم در میان این مردمان بیشتر آشنا شوید چیانگ رای به چیانگ مای انتخاب عالی خواهد بود. در این مسیر پیاده رو شما طبیعت را از نزدیک می بینید، از پارک جنگلی می گذرید و پوشش گیاهی و گونه های متفاوتی از پرندگان را در آن مشاهده خواهید کرد، از این فرصت و امکان طبیعت گردی به خوبی استفاده کنید و با قبایل محلی آن بیشتر آشنا شوید. اگر قصد دارید شب را در این منطقه سپری کنید می توانید روی  منازل همین مردم محلی حساب کنید، درضمن آن ها از شما پذیرایی هم خواهند کرد.

مسیر چیانگ مای به مانگ هونگ سوی

اگر طالب رو به رو شدن با چالش های متفاوت و غیرقابل پیش بینی هستید و می خواهید در مناطق بکر با اتفاقات تازه ای مواجه شوید، این مسیر بهترین گزینه است. جالب است بدانید در گذشته تنها تاجران از این مسیر عبور می کردند و حالا کاربریش تغییر کرده و مسیری شده برای رفت و آمد راهنوردان. در این مسیر از دره، رودها و کوه های زیادی خواهید گذشت، در این مسیر حدودا ۸ ساعت پیاده روی خواهید داشت و برای اقامت شبانه نیز به یکی از روستاهای نزدیک خواهید رفت. اگر خوراکی ندارید اهالی روستا با غذاهای محلی خود از پذیرایی خواهند کرد.

مسیر پارک ملی سری فانگ نگا

مسیری ۸ کیلومتری برای علاقمندان به راهنوردی. جالب است بدانید این مسیر برای محافظت و مراقبت از جنگل ها ی بارانی ساخته شده است، تعداد زیادی آبشارها و جنگل در مسیر پارک ملی سری فانگ نگا وجود دارد که با پیشروی تمامشان را خواهید دید. اگر علاقمند به شنا باشید این مسیر بسیار برایتان جالب توجه خواهد بود چون گاهی نیاز است در رودخانه شنا کنید. در پارک فانگ نگا چند اقامتگاه خوب و مجلل برای استراحت مسافران فراهم شده است. از خوراکی های خوشمزه و محلی تایلندحتما میل کنید.

مسیر کوهستان خائو پوم در جزیره کو ساموی

 این منطقه ساحل بسیار زیبایی دارد که درصورت داشتن فرصت خوب است ساعاتی را در کنارش بگذرانید و امواج دیدنی دریا را تماشا کنید ولی اگر دوست دارید که سفر و ماجراجویی خود را به صورت دیگری ادامه دهید وارد کوهستان جنگلی خائو پوم جزیره شوید. در این منطقه باید جنگل های انبوه را رد کنید و از کوه ها بالا بروید در نهایت چشم اندازی بی نظیر از دریا مقابلتان قرار می گیرد.

چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلندReviewed by مهدی on Jan 8Rating: 3.0چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلنددر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلند دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از چند مسیر برای طبیعت گردی در تایلند دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی