سواحل بکر و مخفی پوکت تایلند

سواحل بکر و مخفی پوکت تایلند

تور تایلند ، تور ارزان تایلند

سواحل بکر و مخفی پوکت تایلند

سواحل بکر و مخفی پوکت تایلند

اینبار می خواهیم 5 ساحل مرموز پوکت را به شما معرفی کنیم:

ساحل آئو سان:

آئو سان نوار ساحلی متشکل از ۳ ساحل کوچک تر است، تخته سنگ های بسیار بزرگ از جنش گرانیت، امکان شنا در آب های زلال با بستر شن نرم، می تواند جایی عالی برای سپری کردن یک عصر دلچسب باشد. از زیبایی های این ساحل می توان به درختان بادام اشاره کرد که اطراف این ساحل را محاصره کرده اند. ساحل آئو سان، منطقه ای بسیار عالی برای کسانی است که به قایق رانی علاقه دارند بخصوص در ماه های نوامبر تا می.

ساحل آئو یون:

آئو یون، از سواحل استوایی پوکت محسوب می شود. سطح آن با شن های سفید پوشیده شده و نخل های سبز سایه آن را تامین می کنند. این ساحل آب های کم عمق دارد و همانند الماسی در دل پوکت، مخفی مانده است. ساحل آئو یون مملو  از صدف های درخشان و زیباست که موج ها همراه خود به آن می آورند به همین خاطر این ساحل را با عنوان، ساحل صدف هم می شناسند. معمولا این ساحل روزهای تعطیل و آخر هفته مملو از محلی هاست که برای گردشی خانوادگی به آن می روند ولی با این حال یکی از مناطق خوبیست که می توانید برای گردش ساحلی انتخاب کنید.

ساحل بنانا:

وقتی وارد این ساحل شوید می فهمید چرا به چنین نامی شهرت دارد. زمین بنانا کاملا حلالی است و به همین خاطر بنانا نامیده می شود. تنها ایراد این منطقه این است که پیدا کردنش مقدار سخت است. این ساحل روزهایی که هوا گرفته و ابریست موج های بلندی دارد و خیلی برای شنا مناسب نخواهد بود؛ ولی درصورت آفتابی بودن و صاف بودن هوا بهتر از این ساحل جایی برای گردش و شنا پیدا نخواهید کرد. نزدیک این ساحل زیبا رستوران کوچک و دنجی وجود دارد که با غذاهای متنوع و خوشمزه اش از شما پذیرایی می کند.

ساحل نوی:

ساحلی بکر و مخفی در پوکت که با سنگ های گرانیتی عظیم که تا ۴ کیلومتر را پوشش داده اند. این ساحل چشم اندازی رویایی از مناطق استوایی را تداعی می کند. انواع تفریحات ساحلی و دریایی در این ساحل در انتظار گردشگران هستند. رستوران های محلی  آن را هم نباید از قلم انداخت که انواع خوراکی های خوشمزه را طبخ می کنند. غواصی، والیبال ساحلی، قایق سواری، کایاکینگ هم از جمله تفریحات جالب این ساحل هستند. برای کودکان زیر ۱۲ سال ورودی رایگان خواهد بود.

ساحل پانوا:

ساحل پانوا دقیقا همانند سالهای پیش، با اینکه توسعه زیادی به لحاظ شهرسازی داشته، همچنان بکر مانده و زیبایی خود را از دست نداده و همواره از آن به عنوان منطقه ای آرام و بهشتی یاد می کنند، اگر دنبال آرامش و سکوت هستید حتما به این ساحل سفر کنید. این ساحل در ۸ کیلومتری شرق پوکت واقع شده است. آب این ساحل بسیار کم عمق است   ساحلی سخت و سنگی دارد. در ضمن از آن می توانید خلیج چالونگ و جزیره لون را هم ببینید.

سواحل بکر و مخفی پوکت تایلندReviewed by مهدی on Jan 7Rating: 3.0سواحل بکر و مخفی پوکت تایلند در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از سواحل بکر و مخفی پوکت دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از سواحل بکر و مخفی پوکت دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی