امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلند

امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلند

معرفی امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلند

امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلند

امکانات و خدمات ویژه سافاری ورلد،بانکوک:

 

تلفن های عمومی:در سرتاسر پارک سافاری تفلن عمومی مخصوص توریستها نصب شده است که امکان برقراری تماس هایی بین المللی را هم دارند.

خودروهای مجموعه:در سافاری حدودا 40 اتوبوس دولوکس و مینی بوس و لوکس در نظر گرفته شده اند و آماده اند گردشگران را به هرنقطه ای ببرند.

فروشگاه سوغاتی: سافاری فقط باغ وحش و پارک نیست و در آن حتی می توانید خرید سوغاتی هم انجام دهید، انواع لباس،صنایع دستی تایلند را از فروشگاه ورلد خریداری کنید.

پارکینگ: 2 پارکینگ با گنجایش 2000 جاپارک در سافاری ورلد ساخته شده که مشکل پارک را برای افرادی که با خودروی خود به سافاری آمده اند حل میکند.

سرویس قطار رایگان:بعد از اتمام بازدید از پارک سافاری و برای بازدید از پارک مارین، کمی باید پیاده روی کنید.ولی اگر نتوانستید یا تمایلی به پیاده روی نداشتید میتوانید از سرویس قطار رایگان سافاری بهرمند شوید.

امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلندReviewed by اول تور on Mar 1Rating: 3.0امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلند امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلند.معرفی بهترین خدمات و امکانات رفاهی در سافاری ورلد تایلند یکی از بی نظیر ترین مجموعه های دیدنی تایلند .

امکانات سافاری ورلد،بانکوک تایلند.معرفی بهترین خدمات و امکانات رفاهی در سافاری ورلد تایلند یکی از بی نظیر ترین مجموعه های دیدنی تایلند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی