امکانات پارک زیپ لاین پوکت

امکانات پارک زیپ لاین پوکت

تور تایلند

زیپ لاین هانومان

امکانات پارک زیپ لاین پوکت:

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد:

امکانات پارک:

علاوه بر دیدن طبیعت فوق العاده پارک زیپ لاین هانوما، امکانات با کیفیتی هم در اختیار گردشگران و علاقمندان این پارک قرار می گیرد که در این بخش با آن ها آشنا خواهید شد:

 

*رستوران:

نیاز نیست از پارک برای رفع تشنگی و گرسنگی خارج شوید،  در پارک تهیه غذا و نوشیدنی میسر است، از رستوران مجموعه استفاده کنید خوراکی که دوست دارید و خاص فصل تایلندی است را سفارش دهید. علاوه بر غذاهای تایلندی می توانید دم نوش و نوشیدنی های محلی و خاص تایلند را هم سفارش دهید و نوش جان کنید. این رستوران ظاهری جنگلی دارد و برای مراجعان خود آلاچیق های چوبی داخل جنگل فراهم کرده که صرف غذا را بسیار دلچسب تر می کنند.

سه وعده صبحانه، نهار و شام در این رستوران ارایه می شود و بیشتر بخاطر صبحانه هایش معروف است.

*سایر امکانات:

زیپ لاین، امکانات دیگری هم دارد که به برخی اشاره می کنیم:

امکان تهیه بیمه

محوطه نگهداری تجهیزات

اتاق کنفرانس و آموزش

اتاق رختکن

سرویس بهداشتی

راهنمای انگلیسی زبان

تهیه تجهیزات آب آشامیدنی

استفاده از کمک های اولیه

فروشگاه سوغات:

هنگام استفاده از زیپ لاین از شما فیلم و عکس می گیرند و پس از اتمام تفریح می توانید با پرداخت هزینه جدا عکس و فیلم خود را تهیه کنید:

یک فریم عکس:

حدود 300 بات تایلند (معادل 102,150 تومان)

فیلمبرداری:

 از 1 نفر:  1700 بات تایلند (معادل 578,850 تومان)

 از 2 نفر: 1900 بات تایلند (معادل 646,950 تومان)

 از 3 نفر: 2400 بات تایلند (معادل 817,200 تومان)

 از 4 نفر: 2800 بات تایلند (معادل 953,400 تومان)

 از 5 نفر: 3000 بات تایلند (معادل 1,021,500 تومان)

 *فیلم ها دی وی دی و عکس ها چاپ شده هستند.

تجهیزات و ایمنی زیپ لاین:

یکی از نکات مهم درباره تفریحات هیجانی رعایت ایمنی و استفاده از تجهیزات استانداراد است تا امنیت گردشگران و علاقمندان تضمین شود. در پارک زیپ لاین نیز به این مسایل اهمیت زیادی داده شده. با ورود به پارک به شما دستکش مخصوص، کلاه ایمنی و مهار می دهند و می خواهند که شوخی پر خطر را فراموش کنید. مقاومت کابل ها، سلامت قرقره های ایمن و استحکام سکوهای چوبی همواره مورد بررسی قرار می گیرند و سالم هستند. شرکتی فرانسوی به نام پتزل سیستم زیپ لاین را طراحی کرده و هیچ گونه نگرانی در رابطه با ایمنی این زیپ لاین نباید داشته باشید.

درضمن مربیان ماهر و کاربلد این مجموعه همیشه در کنار گردشگران حضور دارند و امنیت بازیکن ها را تامین می کنند؛ آن ها در تمام مراحل بازی کنارتان حضور دارند تا مشکلی برای شما رخ ندهد.

زیپ لاین این مجموعه به صورت گروهی صورت می گیرد و همیشه دو راهنمای ماهر هر گروه را همراهی می کند.حتی بعد از چک کردن وسایل ایمنی توسط شما آن ها بار دیگر اینکار را انجام می دهند.

امکانات پارک زیپ لاین پوکتReviewed by Yeganeh on Jan 19Rating: 3.0امکانات پارک زیپ لاین پوکتاگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد.

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی