زیپ لاین فلایینگ هانومان پوکت

زیپ لاین فلایینگ هانومان پوکت

تور تایلند

زیپ لاین هانومان

زیپ لاین فلایینگ هانومان پوکت:

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد:

زیپ لاین هانومان:

پیشتر با جاذبه های متعددی از کشور تایلند آشنا شدید. هرسال سیل جمعیتی بزرگ از گردشگران در ماه های مختلف به سمت این کشور عجیب و دیدنی روانه می شوند و خیلی ها تنها به سبب علاقه به پوکت به تایلند سفر می کنند. گردشگرانی که علاقمند به طبیعت و امکانات رفاهی این شهر هستند. علاوه بر سواحل زیبا و تفریحات آبی مفرح این جزیره چند پارک جنگلی هم دارد. در یکی از پارک های معروف پوکت زیپ لاینی منحصربفرد و جذاب نصب کرده اند، که توانسته در مدتی کوتاه علاقمندان زیادی برای خود بدست آورد. این منطقه را با اسم پارک زیپ لاین پوکت معرفی می کنند. این پارک زیبا و زیپ لاین آن می تواند یک انتخاب عالی برای گردشگری در پوکت باشد.

 

پارک پارک زیپ لاین هانومان مساحتی 80،000 متری دارد و با انبوهی از درختان جنگلی  نشاط و سرزندگی را به مراجعان خود انتقال می دهد. جالب است بدانید کابل زیپ لاین این پارک از لای درختان عبور می کند و مناظری فوق العاده را برای شما تداعی می کند که نباید دیدنشان را از دست بدهید.تمام تفریحات این پارک در زمین و آسمان خواهد بود.

علاوه بر انواع تفریحات هیجانی اینجا به فکر گرسنگی و یا حتی خرید سوغاتی گردشگران هم بوده اند. چند فروشگاه سوغات، اقامتگاه و رستوران هم در این مجموعه فعالیت دارند تا گردشگران تفریحی به یادماندنی و خوش را تجربه کنند؛ در ادامه با امکانات آن آشنا خواهید شد. نباید برای تجربه زیپ لاین مضطرب باشید چون اینجا مجموعه مربیانی ماهر دارد که صفر تا صد زیپ لاین را یادتان می دهند و امنیت شما را تضمین می کنند.

زیپ لاین هانومان 15 سکوی چوبی به عنوان ایستگاه دارد و برای حرکت با زیپ لاین باید خود را به بالای سکوها برسانید. هر یک از سکوها با دیگر 400 متر فاصله دارند.

ارتفاع این زیپ لاین تا 40 متر میررسد البته این میانگین آن است و باید خود را برای ارتفاع های بالاتری آماده کنید. در این مسافت 400 متری بهتر است به ارتفاع خود فکر نکنید و مشغول تماشای زیبایی ها و درختان جنگل شوید. درختانی که حداقل چند دهه از عمرشان می گذرد و جانورانی نیز در میانشان زندگی می کنند که دیدنشان جالب خواهد بود.

شاید تجربه زیپ لاین در این ارتفاع با این مناظر فوق العاده در جای دیگری نسیبتان نشود پس از حضور در زیپ لاین ( 1 (هانومان نهایت استفاده را ببرید.

پاورقی:

هانومان شخصیت اسطوره ای هندی که نماد ایثار و فداکاری است و برای بزرگداشت این اسطوره اسم زیپ لاین را هانومان نهادند.

زیپ لاین فلایینگ هانومان پوکتReviewed by Yeganeh on Jan 22Rating: 3.0زیپ لاین فلایینگ هانومان پوکتاگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد.

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی