چند رستوران حلال پوکت (قسمت 4)

چند رستوران حلال پوکت (قسمت 4)

رستورانهای حلال پوکت

چند رستوران حلال پوکت:

(قسمت 4)

اگر تصمیم دارید یک تور ارزان بخصوص تور تایلند را تجربه کنید و در این سفر با آداب و رسوم، فرهنگ غذایی و جاذبه های این کشور آشنا شوید اول تور را دنبال کنید، چراکه پیشنهادهای خوبی برای تجربه یک تور خارجی ارزان داریم:

حتما یکی از دغدغه های شما در سفر این مسئله خواهد بود که در کجا چه غذایی می توانید میل کنید و حلال بودن آن نیز برایتان مهم است. در این قسمت به برخی از رستوران های حلال که در پوکت فعالیت دارند اشاره خواهیم کرد تا انتخاب راحتتری در سفرتان به تایلند و بخصوص پوکت انجام دهید.

رستوران ترکی کاتاتورک:

یکی از رستوران های حلال معروف پوکت که می توانید ساعات خوشی را در آن تجربه کنید. در این رستوران منوی بزرگی از غذاهای معروف ترکی همچون اسکندرکباب، کوفته، باقلوا و... در اختیارتان قرار می گیرد. تمیزی رستوران و رفتار مودبانه خدمه و هزینه منصفانه غذاها از جمله ویژگیهای این رستوران است. البته علاوه بر غذاهای ترکی می توانید سفارش غذای تایلندی هم بدهید.

امکانات رستوران:

اینترنت رایگان، صندلی کودک، پرداخت هزینه با ویزا کارت، مسترکارت و کردیت کارت، پارکینگ رایگان، ارسال غذا و سرو غذا در فضای باز.

منوی رستوران:

غذای حلال تایلندی، ترکی و بین المللی.

مناسب حصور خانواده و گروه های بزرگ.

رستوران آمادگی میزبای از مناسب های خاص کودکان و جلسات کاریررا هم دارد.

سرویس رستوران:

ناهار و شام

منوی ویژه:

گوشتخواری، گیاهخواری فاقد گلوتن و وگان

آدرس: تایلند، استان پوکت، شهرستان مینگ پوکت، منطقه کارون، کوچه خوکتانود هفتادو دو

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۳۰  شب.

هزینه برای هر ۲ نفر: ۶۵۰ بات تایلند (معادل ۲۲۱,۰۳۰ تومان)

رستوران تانترا:

اگر به دنبال غذای هندی اصیل هستید، حتما سری به رستوران تانترا در پوکت بزنید. می توانید میزان ادویه غذاها را به دلخواه کم و زیاد کنید و اگر میانه خوبی با غذاهای خیلی خیلی تند ندارید، درخواست بدهید تا مطابق با سلیقه شما پخته شود. حجم منطقی غذاها، قیمت های منصفانه و فضای جالب درون رستوران نیز از جمله خصوصیات مثبت رستوران تانترا هستند. در نهایت می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید با انتخاب تانترا، وقت و هزینه خود را تلف نکرده اید.

امکانات رستوران:

اینترنت رایگان، تلویزیون، پرداخت هزینه با ویزا کارت و مستر کارت، سالن وی آی پی، قبول سفارش بیرون بر، ارائه خدمات توسط خدمه، سرو غذا در فضای باز، ارسال غذا، صندلی کودک، دسترسی راحت برای صندلی چرخدار

سرویس رستوران:

شام، شام دیروقت، ناهار و صبحانه

محیط رستوران مناسب حضور زوج های جوان، خانواده ها، گروه های بزرگ و کودکان است.

منوی رستوران:

انواع غذاهای حلال تایلندی، هندی و چینی

می توانید پیش از مراجعه میز رزرو کنید.

منوی ویژه:

غذاهای فاقد گلوتن، گیاهخواری و وگان.

آدرس: تایلند، استان پوکت، شهرستان کاتو، منطقه پاتونگ، جاده تاویوانگ 

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۰۰:۰۰ نیمه شب 

هزینه برای هر ۲ نفر: ۳۰۰ بات تایلند (معادل ۱۰۲,۰۱۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

چند رستوران حلال پوکت (قسمت 4)Reviewed by Yeganeh on Feb 2Rating: 3.0چند رستوران حلال پوکت قسمت چهارماگر تصمیم دارید یک تور ارزان بخصوص تور تایلند را تجربه کنید و در این سفر با آداب و رسوم، فرهنگ غذایی و جاذبه های این کشور آشنا شوید اول تور را دنبال کنید، چراکه پیشنهادهای خوبی برای تجربه یک تور خارجی ارزان داریم.

اگر تصمیم دارید یک تور ارزان بخصوص تور تایلند را تجربه کنید و در این سفر با آداب و رسوم، فرهنگ غذایی و جاذبه های این کشور آشنا شوید اول تور را دنبال کنید، چراکه پیشنهادهای خوبی برای تجربه یک تور خارجی ارزان داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی