راهنمای دسترسی زیپ لاین پوکت

راهنمای دسترسی زیپ لاین پوکت

تور تایلند

زیپ لاین هانومان

راهنمای دسترسی زیپ لاین هانوما پوکت:

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار خواهیم گفت چگونه به پارک زیپ لاین فلایینگ هانومان سفر کنید:

مسیر و دسترسی:

در این بخش مسیرهای رسیدن به پارک زیپ لاین را مرور خواهیم کرد:

لازم است بگوییم که تمام هتل های پوکت به پارک زیپ لاین ترفسفر مستقیم دارند و چنانچه ساکن هتل نباشید می توانید از ترنسفر مجهز پارک بهرمند شوید. بیشتر گردشگران با استفاده از تورهای تفریحی که از هتل خریداری می کنند به این پارک زیبا سفر می کنند؛ ولی اگر شما بخواهید می توانید از راه های دیگری هم استفاده کنید.

با تاکسی:

در هر محله ای از پوکت به این وسیله نقلیه عمومی و ارزان دسترسی دارید به راحتی با تاکسی به مقصدتان خواهید رسید.

با اتوبوس:

پارک ایستگاه اتوبوس ندارد و اگر اتوبوس گزینه سفر شماست لازم است به ترمینال شماره 2 پوکت مراجعه کنید که حدود 12 کیلومتر با مقصد فاصله دارد و یکبار هم باید تاکسی بگیرید.

اگر به خودروی شخصی سفر می کنید در پارک می توانید پارکینگ مجموعه استفاده کنید. برای پارک خودرو هزینه ای نمی پردازید.

ساعت های کار:

از ساعت 8:00-17:00 عصر.

آدرس: تایلند، پوکت، منطقه کتو، جاده ویکیتسونگ کرام، خیابان سوی نامتوک، پارک زیپ لاین پوکت

بهترین فصل سفر به پوکت:

پوکت جزیره ای بسیار زیبا با اقلیمی گرمسیری است، پس آب و هوایی گرم، خنک و بارانی دارد و سه بازه آب و هوایی را تجربه می کند.

نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن): آبان تا بهمن پوکت اوج پیک مسافران خود را تجربه می کند چون در این بازه هوایی خنک دارد و خیلی ها این ماه ها را برای سفر انتخاب می کنند. هوا در این روزها معمولا مابین ۲۳ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است. هوا خنک و خشک است و گردش را برای شما راحتتر می کند. پس بهترین زمان برای تجربه گردش و تفریح دلپذیر در سواحل پوکت آبان تا بهمن خواهد بود.

مارس تا اواسط می (اسفند تا آخر اردیبهشت): روزهای گرم پوکت به این ماه ها اختصاص دارد. هوا معمولا ۳۵ درجه سانتیگراد به بالا است همراه با رطوبت و شرجی بالا. البته اگر می خواهید فستیوال سونکران را ببینید باید فرودین به این کشور سفر کنید.

اواسط می تا اکتبر (خرداد تا مهر): خرداد تا مهر اگر راهی تایلند شوید باید منتظر بارش های موسمی شدید باشید. دمای هوا خیلی بالا نیست و معمولا بین ۲۸ تا ۲۹ درجه است؛ ولی بارش های ناگهانی و سیل آسا شاید اذیتتان کنند؛ ولی چنانچه با باران مشکلی ندارید، می توانید از رطوبت پایین هوا لذت ببرید. در ضمن چون این بازه زمانی تایلند خلوت تر می شود اجناس تخفیفی فوق العاده می خورند و می تواند از محسنات این ماه ها باشد. پر باران ترین ماه های جزیره پوکت اردیبهشت، شهریور و مهر خواهند بود.

بهترین فصل سفر:

 ماه های آذر تا ابتدای فروردین رطوبت هوا متعادل است و نسیم خنک سفر را دلپذیر می کند. دمای هوا در حدود ۲۴ تا ۳۲ درجه سانتیگراد است و بارش ها تند و سیل آسا نیستند.

راهنمای دسترسی زیپ لاین پوکتReviewed by Yeganeh on Jan 25Rating: 3.0راهنمای دسترسی زیپ لاین پوکتاگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار خواهیم گفت چگونه به پارک زیپ لاین فلایینگ هانومان سفر کنید.

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار خواهیم گفت چگونه به پارک زیپ لاین فلایینگ هانومان سفر کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی