معرفی جزیره کو هینگام تایلند

معرفی جزیره کو هینگام تایلند

معرفی جزیره کو هینگام

معرفی جزیره کو هینگام تایلند

معرفی جزیره کو هینگام تایلند

جزیره ای که در تایلند واقع شده است و می گویند در  آن نیروهایی مرموز حکمرانی می کنند.

چنانچه از قوانین تخطی نکنید نیروهای ناشناخته جزیره به مهربانی شما را می پذیرند ولی در غیر اینصورت امکان دارد که شاهد اتفاقات بدی باشید.

کسی در این جزیره زندگی نمی کند و کاملا از انسان ها دور افتاده است و فقط گردشگران در ان رفت و آمد دارند.

کم کم با زیبایی ها و جذابیت های کو هینگام و راز آلود بودن این جزیر آشنا خواهید شد.

کو هینگام جزیره ای متمایز با سایر جزایر تایلند است.

 این جزیره که در مجاورت و نزدیکی جزیره کولایپ ( Koh Lipe ) در جنوب غربی تایلند جای دارد و افسانه ها و قصه های زیادی دارد؛ افراد بومی می گویند کو هینگام خدایانی دارد که همواره از آن مراقبت می کنند.

 با اینکه کو هینگام مرموز است ولی سنگ های درخشان و زیبایی دارد که هرکسی را به خود جذب می کنند.

هر سال بسته های پستی بسیاری به این منطقه می آید که در داخل آن تنها چند تکه سنگ است، سنگهایی که از  این ساحل برداشته شده اند اما کسانی که آنها را برده اند پیشمان شده و دوباره سنگ ها را به مکان اصلی خود بازگردانده اند.

  در ادامه برای  شما توضیح خواهیم داد که داستان در این مکان از چه قرار است.

 البته شما می توانید این سنگ ها را در محدوده اطراف جزیره با خود ببرید ولی دوباره می بایستی آنها را به جای اول خود بازگردانید.

این زیبایی و آرامش جزیره ، افسانه ای در پس خود دارد.

در داستان های زیادی آمده که سنگ های جزیره کو هینگام زاییده افکار خدای Tarutao هستند و چون این جزیره خالی از سکنه است آن ها تصمیم گرفته اند که کو هینگام را به وسیله سنگ ها اینگونه زیبا و دلفریب کنند.

در این افسانه اعتقاد بر این است که این سنگ های دلفریب و زیبا نفرین شده هستند و تحت هرشرایطی هیچ کس حق ندارد سنگی را در داخل کو هینگام به خارج از جزیره ببرد وگرنه باید در انتظار مصیبت ها و بلایای زیادی باشد.

چیزی که بسیار جالب توجه است رفتار گردشگران است چون هر سال تعداد زیادی بسته های حاوی سنگ به دفتر گردشگری کو هینگام فرستاده می شود چون آن ها پشیمان می شوند و سنگ ها را بر میگردانند.

 ولی اهالی خود جزیره از این سنگ های زیبا برای ساختن گنبدهای سمبلیک و نیایش کردن استفاده می کنند در حقیقت آنها از این سنگ ها به عنوان وسیله ای برای ارتباط با خدایان مقدس خود استفاده می کنند و آن ها را واسطه قرار می دهند. علت جلب توجه کردن این سنگ درخشش خاص ان ها زیر نور خورشید است که هر کسی را ترغیب می کنند که تعدادی را به همراه خود ببرند.

در واقع این سنگ های درخشان قسمتی از دیدنی های دست ساخته طبیعت هستند که در کوهینگام وجود دارند و سبب می شوند هرسال جمعیت زیادی برای دیدنشان به کوهینگام سفر کنند.

 

معرفی جزیره کو هینگام تایلندReviewed by مهدی on May 10Rating: 3.0معرفی جزیره کو هینگام تایلنددر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از معرفی جزیره کو هینگام تایلند دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از معرفی جزیره کو هینگام تایلند دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی