جزیره کولانتا تایلند Koh Lanta

جزیره کولانتا تایلند Koh Lanta

تور جزیره تایلند

تور تایلند

جزیره کو لانتا تایلند Koh Lanta :

کوه لانتا یکی از جزایر بی نظیر  و دیدنی تایلند است و به عنوان یک جاذبه جذاب برای دوستداران ساحل است. Koh Lanta در مقایسه با سواحل شلوغ و گردشگری پوکت و ساموئه، جذابیت روستایی و فضای باز را ارائه می دهد. بهترین ساحل های Koh Lanta را می توان در امتداد سواحل غربی و جنوبی یافت.

ساحل بامبو تایلند بسیار خیره کننده است. این ساحل 500 متری در انتهای جنوبی کوه لانتا واقع شده است که برای شنا و تفریح مناسب است. آب این ساحل کریستالیزه است و پس زمینه آن جنگل زیبا و سرسبز است. ساحل بامبو دارای سه استراحتگاه شیک است .

جزایر تایلند همواره توریست های بسیاری را جذب میکند . از دیدنیهای تایلند، تور جزایر تایلند و طبیعت تایلند است.

سایر جاذبه های اطراف جزیره کوه لانتای تایلند Koh Lanta شامل شهر قدیمی لانتا Lanta Old Town و پارک ملی Koh Lanta (همچنین دارای یک ساحل شنی زیبا) است. لانگ بیچ همچنین یک ساحل محبوب برای شنا کردن، آفتاب گرفتن است که شامل بسیاری رستوران است. هنگامی که شما به جزیره کوهلانتا Koh Lanta می رسید، بسیاری از گردشگران را در اسکوتر می بینید. این جزیره دارای بسیاری از تپه های شیب دار، سواحل خلوت و جاده های کنار ساحلی است. اگر می خواهید جاذبه های اصلی را مشاهده کنید، به خودتان لطف کنید و ماشین اجاره کنید (حدود 30 دلار در هر روز). من توریست ها را دیدم که چندین بار اسکوتر ها را بر روی تپه انداختند.

جزیره کولانتا تایلند Koh LantaReviewed by تور تایلند on Aug 20Rating: 2.0جزیره کولانتا تایلند Koh Lantaجزیره کولانتا تایلند Koh Lanta، جزیره تایلند در تور تایلند.

تایلند دارای جزیره های بسیار دیدنی است . یکی از آنها جزیره کو لانتا Koh Lanta می باشد.

1 دیدگاه

  1. nana گفت:

    تایلند خیلی جزیره های خوبی داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی