مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

بهترین مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

 

 

ترمینال 21 رویای سفر به چندین شهر مشهور جهان را به مرکز شهر بانکوک با مفهوم پیشرفته ای که زیر یک سقف است را به ارمغان آورده است . برای مثال خودتان را سرگردان در اطراف یک مغازه در شهر توکیو، در خیابان Carnaby لندن، در zouk استانبول و یا خرید برای چیزی برای پر کردن معده تان خود را در اسکله ماهیگیر در سان فرانسیسکو میبینید .

بخشی از این ساختمان با نام ، دارای نمایی از فلز و شیشه منحنی است که مانند یک فرودگاه مدرن متعلق به قرن بیست و یکم طراحی شده و این طراحی تا زمان ورود افراد به بخش داخلی ساختمان ادامه دارد. در داخل این مجموعه؛ نمادهایی متعلق به شهرهای مختلف دنیا  شما را به سمت پله های برقی متعدد و شبکه ای از مسیرهای مختلف راهنمائی می‌کند که در این بخش نیز تلاش شده تا فضایی شبیه به فرودگاه و تابلوهای راهنمای پرواز طراحی شود. این موضوع در لباس مسوولان بخش اطلاعات و دیگر خدمه این مرکز خرید نیز دیده می شود که به شکل لباس میهمانداران خطوط هوایی طراحی شده اند.

مرکز خریدی با شاخصه های مجزا

در مرکز خرید ترمینال ۲۱ ، بیش از ۶۰۰ فروشگاه؛ مجموعه سینمایی؛ سوپرمارکت و یک فود کورت که در آن انواع غذاهای تایلندی و بین المللی ارائه می شوند، وجود دارد همچنین در طبقه زیرزمین یا (LG) یک بخش مشابه منطقه کارائیب طراحی شده و شما می توانید در آن غذا های مختلفی را تهیه و از دست فروشان متعددی که انواع کالا ها از حمله مواد غذایی تا کتاب را عرضه می کنند؛ خرید کنید. اگر از این بخش به کمک پله های برقی به طبقه همکف بروید، وارد فضایی کاملا مشابه شهر روم شده و در این بخش نمایندگی انواع برندهای مشهور مانند Kipling, Fox, CC:OO, Nike, Jaspal, Adidas, Levi’s و … را مشاهده خواهید کرد. نماد های شهر پاریس در طبقه M قرار گرفته و شما می توانید از نمایندگی مهمترین فروشگاه های طراحی مد در عرصه پوشاک موجود در این شهر خرید کنید. البته علاوه بر بخش های ویژه، در طبقات اول تا سوم این مرکز خرید غرفه های فروشندگان محلی تایلند و برندهای محلی نیز وجود دارد.

   علاقه مندان به شهر توکیو و صنعت مد لباس های زنانه نیز می‌توانند به طبقه اول ، بخش توکیو رفته و پیشنهاد ما برای یافتن لباس های شیک و مجلسی مردانه نیز، بخش شبیه سازی شده لندن در طبقه دوم این مرکز خرید است. فروشگاه های شهر زیبای استانبول در طبقه سوم قرار داشته و می توان در آن هدایای مختلفی مانند جواهرات، لباس، اسباب بازی، محصولات آرایش و بهداشتی و دکوراسیون منزل و در کل تمام اجناس ترک را تهیه کنند. در این طبقه همچنین شما با مراجعه به بخش مربوط به منطقه زوک شهر استانبول، علاوه بر تجربه قرار گرفتن در یک فضای متعلق به خاور میانه، امکان خرید انواع محصولات الکترونیکی روز دنیا را خواهید داشت.

 

میعادگاه عاشقان غذا و خوراکی

اما برویم سراغ یکی از محبوب ترین و جذاب ترین شهر های دنیا ، سانفرنسیسکو . یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های این مرکز خرید، طبقات چهارم و پنجم آن است که بر اساس مدل شهر سانفرانسیسکو طراحی شده و در آن بیش از ۵۰ رستوران و کافه مختلف برای ارائه خدمات به مشتریان با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این طبقات انواع رستوران های زنجیره مشهور دنیا در کنار سایر رستوران های موجود در زیر یک سقف قرار گرفته‌اند که از جمله مشهورترین رستوران های آن می توان به Pepper Lunch, MK, Chabuton, Dory Seafood Bistro, Secret Recipe, Tohkai Yakiniku, Tony Roma’s, Fuji, Ootoya, The Canton House, Baanying Café و Swensen اشاره کرد که البته اگر شما از این رستوران ها خوشتان نیامده و دوست دارید در فضایی مانند فود کورت غذا بخورید به طبقه آخر یا به عبارتی لنگرگاه ترمینال ۲۱ مراجعه کرده و از خدمات خوب فود کورت شهر بانکوک از نظر کیفیت؛ تنوع و طعم غذاها و همینطور قیمت های ارائه شده لذت ببرید.

سینما 

به منظور تکمیل تجربه منحصر به فرد بازدید و خرید از این مرکز خرید، ترمینال ۲۱ اقدام به طراحی یک مجموعه سینما با ۸ سالن کرده است که در طبقه ششم قرار داشته و مدیریت آن بر عهده شرکت SF Cinema City است. دو سالن سینما از مجموع هشت سالن موجود در این مجموعه دارای پرده نمایش سه بعدی هستند اما در آخر به طور کلی درباره این مرکز می توان گفت که تجربه بازدید از ترمینال ۲۱ و خرید و صرف غذا در آن؛ تجربه ای بی نظیر؛ تکرار نشدنی است . این مجموعه به طور خاص برای نسل جوان تر ؛ دانشجوها و مدیران جوان می تواند جالب توجه باشد. تنوع محصولات ارائه شده در این مرکز خرید بسیار خوب و قیمت های آن نیز بسیار منصفانه هستند. این ویژگی به ویژه در زمان مقایسه با قیمت های محصولات و خدمات این مرکز خرید با سایر پاساژهای لوکس شهر در منطقه مرکزی Sukhumvit Road بانکوک، نمود پیدا می کند.

مرکز خرید ترمینال 21 بانکوکReviewed by تور ارزان on Feb 18Rating: 3.0مرکز خرید ترمینال 21 بانکوکبهترین جاهای دیدنی بانکوک تایلند - مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک - تور ارزان تایلند - مراکز خرید بانکوک - تور تایلند - تور بانکوک

از بهترین جاهای دیدنی بانکوک تایلند ، میتوان به مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک اشاره کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی