بخش های مختلف زیپ لاین هانومان پوکت

بخش های مختلف زیپ لاین هانومان پوکت

تور تایلند

زیپ لاین هانومان

بخش های مختلف زیپ لاین هانومان پوکت:

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد:

در مجموعه پارک زیپ لاین هانومان علاوه بر زیپ لاین 28 سرگرمی و مکان تفریحی دیگر هم در انتظارتان هستند، که در اینجا با برخی از آنها آشنا خواهید شد.

سکوهای چوبی:

پیش تر هم گفتیم که این مجموعه 15 سکو دارد. این سکوها با ارتفاعات مختلف روی درختان جنگل جای گرفته اند و هر کدام اندازه و ظرفیتی خاص دارند.

 

تمام سکوها پلکانی مجزا و مارپیچ دارند که دور درخت ها را احاطه کرده اند، بالا رفتن از این مارپیچ ها هم برایتان جالب خواهد بود. زیپ لاین مجموعه از روی این سکوها عبور می کند و خوب است بدانید که مجموعه فقط یک کابل زیپ لاین دارد. بعضی سکوها بر روی چند درخت ساخته شده اند تا ایمنی بیشتری برای بازیکن ها بوجود آید. تمام پلکان ها با نرده های چوبی ایمن سازی شده اند و پهنای عبور 2 نفر را دارند. در بخشی از سکوها سازندگان تجهیزات مورد نیازشان را نصب کرده اند تا در عبور و مرور گردشگران خللی ایجاد نشود؛ وقتی بالای پله های چوبین برسید زمان تجربه هیجان و شادی رسیده.

زیپ لاین:

بعد از صعود از سکوها وقت تجربه زیپ لاین است، به حرف های مربیان خوب گوش دهید و کابلِ زیپ لاین را محکم بگیرید؛ با هل دادن آرام مربی و علامت مربی او حرکت شما شروع می شود... در این مسیر شما درختان و حتا پرندگان کوچکی را می بینید که از کنارتان می گذرند.

جالب است بدانید که کابل های زیپ لاین هانومان قابلیت حمل چند تُن وزن را دارند و سلامت و ایمنی آن ها همیشه مورد بررسی قرار می گیرد. کابل ها فولادی هستند و با مهارهای محکم به درختان متصل شده اند.

بسته مستر پلن:

پارک زیپ لاین علاوه بر زیپ لاین تفریح و بسته ای ویژه برای علاقمندان به ماجراجویی تدارک دیده، کسانی که دوست دارند خود را به چالش بکشند. چنانچه برای این چالش هیجانی حاضرید و این شجاعت را در خود می بینید، لازم است بسته مَستِر پِلَن را که در مرکز مجموعه ارائه می شود تهیه کنید:

 در این تفریح شما تمام مسیر زیپ لاین و سکوها را طی می کنید.

2 پل زیبا در مسیر با مسافت 800 متری پارک جنگلی را خواهید دید.

از محوطه ترسناک گنجینه پنهان پارک می گذرید: منطقه کوچکی از پارک که با تزیینات دست ساز ترسناک جلوه داده شده.

از درختی با ارتفاع 40 متر پایین خواهید آمد.

*برنامه مناسب جوانان و میانسالان است.

بانجی جامپینگ:

بانجی جامپینگ یکی از تفریحات هیجانی که چندسالی است در کشورهای مختلف علاقمندان زیادی پیدا کرده در پارک زیپ لاین هم وجود دارد.

مراجعان این پارک زیبا، می توانند از بالای سکوهای مخصوص زیپ لاین، به پایین بپرند و هیجان بانجی جامپینگ را تجربه کنند. این جامپینگ از 10تا 30متر ارتفاع دارد. بستگی دارد از روی چه سکویی بپرید.

بخش های مختلف زیپ لاین هانومان پوکتReviewed by Yeganeh on Jan 30Rating: 3.0بخش های مختلف زیپ لاین هانومان پوکتاگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد.

اگر در فکر شرکت در یک تور ارزان بخصوص تور خارجی هستید، ما تور تایلند را پیشنهاد می کنیم و اطلاعات خوبی در اول درباره جاذبه های این کشور زیبا و دیدنی در اختیارتان قرار می دهیم. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های تایلند در پوکت یعنی زیپ لاین فلایینگ هانومان آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی