امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک قسمت دوم

امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک قسمت دوم

مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک قسمت دوم

مراکز خرید:

در دریم ورلد فروشگاه هایی هستند که انواع سوغات را ارائه میکنند:

فروشگاه اییارا:این فروشگاه هم جایی برای تهیه سوغات است با این فرق که تمامی لوازمی که در آن یافت می شود همه محصول تایلند و کاملا اصیل هستند،انواع تی شرت،کلاه و... تمامی اجناس فروشگاه تایلندی هستند.

سوغات هالیوودی:یکی از بهترین مراکز خرید دریم ورلد، فروشگاه هالیوود است. از این فروشگاه می توانید انواع البسه، عروسک، بالش و... که با فیلم های هالیوودی ارتباط دارند را خریداری کنید.

فروشگاه سوغات:با مشاهده اسم فروشگاه سوغات در شهربازی شهر آرزوها خود به خود به طرف آن خواهید رفت،مرکز خریدی مملو از انواع و اقسام لوازمی که می توان بعنوان هدیه و سوغات برد.پوشش های متفاوت،لوازم تزیینی و تابلو و...تمامی این اجناس در این فروشگاه وجود دارند.

فروشگاه نارایا:در نارایا هرچیزی پیدا میکنید،انواع لوازم فشن و مد با قیمت های بسیار بصرفه.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک قسمت دومReviewed by مهدی on May 3Rating: 3.0امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوکدر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از امکانات رفاهی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی