بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوک

بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوک

قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوک

بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوک

بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوک

شهر آرزوها مملو از سرگرمی ها و بازی های ویژه بزرگسالان و کودکان خواهد بود و برای هر رده سنی بازی مخصوصی خواهد داشت. لوازم سرگرمی در این مجموعه بقدری زیاد هستند که نشود از تمامی آن ها استفاده کرد اما در اینجا بعضی از بهترین و شاخص ترین های این مجموعه بی نظیر را معرفی خواهیم کرد.

سرگرمی های مهیجی همچون اتومبیل برقی، قایق پرنده، ترن موش سرعت، قایق هندی، دهکده ی حیوانات، عمارت متروکه، انواع بازی های کودکان، تونل وحشت، قایق پدالی، تله کابین، وایکینگ ها، ربات، خانه ی میکی موس غول پیکر و... برای گذران ساعاتی خوش وجود دارند علاوه بربازی های مختلف این مجموعه یک سینمای چند بعدی هم دارد.

قطار هوایی:

این قطار هیجان انگیز، پذیرای کسانی است که از چیزی ترس ندارند. این قطار شما را بر روی ریل نگه نخواهد داشت هنگامی که شروع به حرکت کند خودش بر روی ریل خواهد بود ولی مسافرانش را به طرفین میبرد و معلق خواهد بود.

منوریل:

شاید تصور کنید قرار است سرعت زیادی را تجربه کنید اما کاملا برعکس است چون منو ریل کاملا وسیله ای آرام و زیبا است این وسیله تعداد زیادی صندلی ردیفی و پشت هم دارد و بازدیدکنندگان را خیلی آرام در تمام مجموعه میچرخاند. کسانی که حوصله پیاده روی ندارند می توانند با استفاده از منوریل به راحتی و خیال راحت تمامی مجموعه را مشاهده کنند و لذت ببرند.

مزرعه ی حیوانات:

مزرعه حیوانات از بخش های موردعلاقه کودکان در شهربازی دریم ورلد است و همواره تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به طرف خود جذب می کند.

با بازدید از این بخش احساس خواهید کرد که در باغ وحش هستید ولی تمامی جانورانی که در آن زندگی می کنند کاملا اهلی هستند.حیواناتی همچون گوسفند، اسب، سگ های مینیاتوری و دوست داشتنی، بز و... در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و البته هرکدام مکان زندگیشان کاملا منحصر بفرد و مخصوص خودشان است ولی در طول روز درکنار هم هستند و مشکلی بوجود نخواهد آمد. دست اندرکاران این مجموعه سعی کرده اند یک مزرعه واقعی را بوجود آورند. اینجا شما می توانید اسب سواری کنید، حیوانات را از نزدیک ببینید و البته این فرصت فراهم می شود که بچه ها هر بیشتر و بهتر با نحوه زندگی این حیوانات اهلی آشنا شوند.

خانه ی متروکه:

در شهربازی شهر آرزوها بخش مهیج و دلهره آوری وجود دارد که در آن هیچ سر و صدایی را نخواهید شنید و کاملا در آن سکوت حکم فرماست، این خانه برای بازدیدکنندگان بسیار هیجان انگیز خواهد بود از ابتدای ورود تا زمان خروج مطمئنا ترس و وحشت زیادی را تجربه خواهید کرد.

 این قسمت مجموعه دریم ورلد بسیار ترسناک و سحرآمیز است، هیچ سکنه ای  ندارد و به همین علت است که کاملا متروک تصور می شود.

تونل وحشت:

یکی از مهیج ترین و ترسناک ترین بخش های شهر آرزوها مانند بیشتر شهربازی های دیگر تونل وحشت خواهد بود.

 تمامی کسانی که وارد شهربازی می شوند حتما باید از این ترن استفاده کنند، و این موضوع یک پیشنهاد نیست و کسی اختیاری ندارد تنها خود ترن مشخص می کند که به کدام سو خواهیم رفت.

این تونل بسیار تنگ و تاریک خواهد بود و هیچ نوری در آن راه نخواهد داشت تنها در برخی نقاط چراغ های کم نوری که از سقف تونل آویزان هستند مقداری نور می دهند، ترن با سرعت بسیار بالایی از این تونل پر پیچ و خم گذر خواهد کرد و در هر بخش معلوم نیست چه چیزی قرار است بازدیدکنندگان را غافل گیر کند و بترساند. از جمله چیزهایی که در عبور از تونل وحشت خواهید دید اسکلت های وحشتناک و زشت و صورتک های ترسناک خواهند بود که البته فقط بخش کوچکی از این مسیر دلهره آور را در برمیگیرند.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوکReviewed by مهدی on May 26Rating: 3.0بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوکاز جاذبه های تایلند میتوانیم به بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوک اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به بازی ها و قسمت های متفاوت شهربازی دریم ورلد بانکوک اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی