ده رستوران حلال بانکوک تایلند (قسمت1)

ده رستوران حلال بانکوک تایلند (قسمت1)

تور تایلند ، تور ارزان تایلند

ده رستوران حلال بانکوک تایلند قسمت اول

ده رستوران حلال بانکوک تایلند قسمت اول

آشپزخانه تایلندی اسپایس اند رایس:

اگر دنبال رستوران حلال و لوکس هستید اسپایس اند رایس را پیشنهاد می کنیم. اسپایس اند رایس یکی از معروف ترین رستوران های تایلندی بانکوک محسوب می شود. بنابراین می تواند یکی از انتخاب های خوب شما باشد برای شکم گردی. Som Tum و kaeng Massaman این رستوران بسیار مورد علاقه مشتریانش است و رشته تایلندی آن در بانکوک شهرت دارد.

سوفیا:

سوفیا در گروه اولین رستوران های حلال بانکوک قرار می گیرد. جوجه سرخ شده، سالاد، نودل، برنج و ماهی بخارپز از جمله غذاهای حلال و پرطرفدار این رستوران هستند. در ضمن یادتان باشد این رستوران بستنی سرخ شده هم سرو می کند که نباید از دستش داد.

رستوران یانا:

رستورانی در مرکز خرید MBK. . استیک تایلندی این رستوران انقدر معروف و خوشمزه است که حتی خود تایلندی ها هم همواره دوست دارند به رستوران بروند. بنابراین پس از خرید می توانید به یانا بروید کمی استراحت کنید و غذاهای خوشمزه اش را هم امتحان کنید.

 آدرس: (طبقه پنجم مرکز خرید فلور

ثمن اسلام:

در ثمن اسلام می توانید مجموعه ای وسیع از خوراک های حلال تایلندی را سفارش دهید. این رستوران را در مرکز بازار Chatuchak پیدا کنید. بعد از خرید و برای فرار از گرمای بازار می توانید به  ثمن اسلام بروید. سالاد انبه تند و نارگیل تست شده این رستوران اکثر تایلندی دوست دارند و از آن تعریف می کنند.

رستوران شوشانا:

اگر در Khao San هستید پیشنهاد می کنیم حتما به رستوران شوشانا سری بزنید. از غذاهای معروف این رستوران می توان فلافل ها، نان های پیتا، سالاد بادمجان و سالاد شاکشوکایی اش را نام برد که در تمام بانکوک زبانزد هستند. خدمات و سرویس دهی عالی این رستوران را هم نباید نادیده گرفت که خود از نقاط قوت آن محسوب می شود و باعث شده محیطی صمیمی برای میهمانان بوجود آید.

یوسوپ پوچانا:

می توانید تفاوت های فرهنگی در تایلند را به خوبی در این رستوران تجربه کنید و ببینید. مواد غذایی این رستوران همیشه تازه است و بصورت خرید روزانه تهیه می شود و ادویه های متفاوت و مختلف آن سبب شده غذاهایش طعمی متمایز داشته باشند و مسلمان و غیر مسلمان را مجذوب خود کنند. این رستوران محیطی طبیعی دارد  و با جوی ها و درختان تنومند خود فضایی پارک مانند را تداعی می کند.

رستوران سارا:

اگر دنبال مزه های متفاوت هستید و می خواهید انواع غذاهای لذیذ آسیایی و اروپایی را در کنار هم میل کنید رستوران سارا بهترین انتخاب خواهد بود. جالب است بدانید رشته میگوی تایلندی این رستوران از دولت تایلند غذایی برتر شناخته شده و جوایزی را به خود اختصاص داده است بنابراین حتما باید طعم و مزه خوبی داشته باشد.

رستوران اسلامی غذاهای خانگی

رستوران اسلامی در خیابانی کوچک در مجاورت مسجد هارون بانکوک واقع شده است. منوی این رستوران محدود نیست و علاوه بر غذاهای حلال تایلندی انواع خوراکی های هندی را هم در خود جای داده. این رستوران به صورت خانوادگی اداره می شود و خدمات و سرویس های بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه می دهند. بابت مواد مورد استفاده نیز خیالتان راحت چون با کیفیت ترین مواد اولیه را دارند.

ده رستوران حلال بانکوک تایلند (قسمت1)Reviewed by مهدی on Jan 30Rating: 2.5ده رستوران حلال بانکوک تایلند قسمت اولاز جاذبه های تایلند میتوانیم به رستوران حلال بانکوک تایلند اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به رستوران حلال بانکوک تایلند اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی