آیوتایا در تایلند

آیوتایا در تایلند

دیدنیهای تایلند

تور تایلند

آیوتایا (Ayutthaya) در تور تایلند :

تایلند دارای بسیاری مکان دیدنی منحصر به فرد است که می تواند سالها طول بکشد تا همه جاهای دیدنی تایلند را ببینید. از صدها جزیره تایلند گرفته تا پایتخت تایلند . برای دیدن و گردش پارک های ملی تایلند ، ویرانه های باستانی، جزایر اطراف و شهرهای مدرن تایلند صرف کردیم. در اینجا لیستی از 15 مکان برتر در تایلند را به شما در این مقاله معرفی میکنیم.

  •  آیوتایا (Ayutthaya) یک پارک تاریخی شگفت انگیز و میراث جهانی یونسکو است. تنها با یک ساعت رانندگی از بانکوک، برای یک سفر روزانه آسان و شادابی از شهر خارج می شود. Ayutthaya دومین پایتخت سیام Siam (تایلند) برای 417 سال گذشته از سال 1350 تا 1767 تا زمان تخریب آن توسط برمه بود.

نیروهای برمه در حمله به شهر ، زمین سوخته و مقبره های مقدس، کدی ها و مجسمه های بودا را نابود کردند. سازه هایی که قادر به زنده ماندن در آتش بودند، صدها سال در زیر زمین دفن شدند.

در حال حاضر، بسیاری آیوتای جدید کشف شده است و ویرانه های یک پارک باستان شناسی است. بازدیدکنندگان می توانند در اطراف خرابه ها با آزادی نسبی به دیدن معابد، قصر ها و مجسمه های بودا بپردازند. در پارک چندین ساختمان قابل توجه وجود دارد.

در میان آنها معبد وات را رام Wat Phra Ram ، صومعه وات چایواتتانارام و Wat Phra Si Sanphet بسیار جذاب و دیدنی هستند. پس از اتمام گردش در معابد، سرچشمه رشد بودا را در پشت معبد مهاتات از دست ندهید. این آثار منحصر به فرد به یک جاذبه توریستی عمده تبدیل شده است و تصویر نمادین Ayutthaya است.

آیوتایا در تایلندReviewed by تور ارزان on Aug 11Rating: 3.0تور تایلندتور تایلند ، دیدنیهای تایلند ، جذابیت های تایلند ، آیوتایا تایلندی

تایلند و دیدنیهای تایلند از جذابیت های توریستی برای همه دنیا است. این مقاله در مورد آیوتای تایلند است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی