غذا و سالاد معروف تایلندی

غذا و سالاد معروف تایلندی

غذا و سالاد معروف تایلندی

غذا و سالاد معروف تایلندی

سام تام غذا یا سالاد؟

   سام تام در حقیقت یک سالاد است ولی انقدر مواد انرژی زا در آن هست که می تواند به عنوان یک وعده کامل میل شود،این خوراک هم مانند اکثر غذاهای تایلندی مزه ای تندوتیز همراه با ترشیِ دلچسب دارد، میگوی خشک شده و خرچنگ به ذائقهِ خودتان در سام تام استفاده می شود و سفارش هریک از آن ها به میل خود شماست.
   بادام زمینی هم عضو اساسی این سالاد خوشمزه است و همین است که آن را به خوراکی خیلی پر کالری مبدل کرده، مزه این خوراک آن قدر خاص و دوست داشتنی است که با هر چنگال که از آن امتحان می کنید مزه تازه چشیده اید، تندی، ترشی و حتی شیرینی، و همین تبهر آشپزان تایلند است.
   سایر موادی که در سام تام مورد استفاده قرار میگیرد لوبیا سبز،گوجه های گیلاسی، هویج، رشته های نودل و پاپایای خام و خرد شده است. 

پد خائو غذای لذیذ برنجی:

این خوراک از برنج های پخته شده تهیه میگردد.
مواد این خوراک برنج پخته و سرخ شده،پیاز،مرغ،خرچنگ و میگو،تخم مرغ و دانه ی چند سبزی خاص است،همه چیز در این غذا باید باشد،تا بتواند مزه بخصوصش را حفظ کند،این خوراک به عنوان یکی از مشهورترین خوراکهای تایلند،که به عنوان وعده نهار مصرف میشود معروف است.
   برای خوش مزه تر شدن پد خائو از ریحان، سبزیها و صد البته فلفل بکاربرده می شود. این خوراک اضافه بر وعده ی نهاری بودنش به عنوان یک خوراک بی تکلف شهرت دارد، از یک شخص خیلی تهیدست تا یک نجیب زاده همه در تایلند پد خائو را بسیار دوست دارند و می خورند.
   تندی این خوراک به نسبت بقیه غذاهای تایلندی بعضی اوقات کمتر است،به همین علت بعضی اوقات در کنار آن فلفل های ریز اسلایس شده قرار می دهند تا عاشقان فلفل از پد خائو بیشتر لذت ببرند.

غذا و سالاد معروف تایلندیReviewed by اول تور on Jan 10Rating: 3.0غذا و سالاد معروف تایلندی غذا و سالاد معروف تایلندی.معرفی بهترین غذا ها و سالاد های معروف تایلند در اول تور. 

غذا و سالاد معروف تایلندی.معرفی بهترین غذا ها و سالاد های معروف تایلند در اول تور.

1 دیدگاه

  1. علی نیکمرام گفت:

    خیلی مفید بود مقالتون . با تشکر . علی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی