خانه کهن معبد خونارام ساموئی

خانه کهن معبد خونارام ساموئی

قدیمی ترین خانه کهن معبد خونارام ساموئی

خانه کهن معبد خونارام ساموئی

خانه کهن معبد خونارام ساموئی:

 

   لوآنگ راهب جوان تایلندی بود که تصمیم گرفت به بررسی و تحقیق درمورد دین بودا و اصول رسیدن به آرامش حقیقی روح یا مدیتیشن بپردازد ، در سنین میانسالی و پس از صرف عمر و وقت بسیار در آن زمینه به معبد کونارام برگشت تا باشی عمرش را در آن عبادتگاه سپری کند و عمر باقی مانده را صرف آیین بودائیسم کند. علم و مهارت لوآنگ در مبحث مدیتیشن و بودائیسم به اندازه ای بود، که بسیاری از جوانان علاقمند به این علوم او را استاد خود می دانستند و از او پیروی می کردند، بنا به گفته پیشینیان لوآنگ انقدر دارای بصیرت بود که حتی در سنین پیری زمان مرگ خود را پیش بینی کرده بود.

 همانطور که خودش خواسته بود او را در عبادتگاه کونارام، در محفظه ای شیشه ای گذاشتند تا نسل های بعدی هم او را به یاد داشته باشند و از تعالیم و علوم او در جهت رشد آیین بودائیسم پیروی کنند.

بدن لوآنگ مومیایی شده و در مقبره ای زیبا و شیشه ای نگهداری می شود. روی چشم های لوآنگ عینک آفتابی گذاشته اند به این دلیل که چشم هایش بطور کامل از بین رفته ولی با اینکه سالیان درازی از مومیایی شدن جسم لوآنگ می گذرد اما همچنان سالم است و تغییر چندانی نکرده. خیلی از راهبان تایلندی پس از مرگ مومیایی شده اند، ولی لوآنگ یکی از استثناها محسوب می شود، و چه به لحاظ توریست گذیری و چه به لحاظ اخترام و علاقه بومیان از توجه بسزایی برخوردار است.

مردم تایلند بر این باورند که اگر در زمان حیات دنیوی رژیم غذایی ساده ای داشته باشند، از سلامت فیزیکی خود مراقبت کنند و زندگیشان بی تکلف و قناعت پیشه باشد پس از مرگ هم بدن مومیایی شده سالم و بدون تغییر باقی می ماند.

مومیایی کردن و دیدن یک جسد مومیایی ممکن است به نظر هر از ما چندان جالب نباشدف ولی مردم تایلند و بویژه پیروان آیین بودائیسم مومیایی شدن را یک فرصت خیلی خوب برای نزدیک شدن به بودا میشمارند.

معبد خونارام هرساله خیل عظیمی از توریست ها و گردشگران را به لطف وجود مومیایی لوآنگ به سوی خود جذب می کند توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده از این عبادتگاه زیبا دیدن کنید. افراد بومی منطقه هر روز برای عبادت و ادای احترام به این عبادتگاه می روند و این معبد همواره فعال است. مردم هنگام رفتن به معبد همراه خود زیورآلاتی را می برند و به معبد تقدیم می کنند. شما در هر ساعت از روز یا شب می توانید به این عبادتگاه بروید و هیچ مانعی هم وجود ندارد، اما ساعات اولیه صبح یا عصر توصیه می شود. برای ورود به معبد نیاز نیست هزینه ای پرداخت نمایید همچنین برای پارک کردن اتومبیل هم مکانی دارد. زمان بازدید از عبادتگاه لباس مناسب بپوشید و دست ها و پاهای خود را بپوشانید تا اهالی حس نکنند که قصد بی احترامی دارید.

شما با یک تور ارزان تایلند میتوانید هم جاهای دیدنی تایلند را ببینید هم از غذاهای تایلند تجربه کنید.

خانه کهن معبد خونارام ساموئیReviewed by اول تور on Jan 8Rating: 3.0خانه کهن معبد خونارام ساموئیخانه کهن معبد خونارام ساموئی.معبد خونارام هرساله خیل عظیمی از توریست ها و گردشگران را به لطف وجود مومیایی لوآنگ به سوی خود جذب می کند .

خانه کهن معبد خونارام ساموئی.ایم معبد هرساله تعداد زیادی از توریست ها را به خاطر مومیایی لوآنگ جذب می کند.

1 دیدگاه

  1. غلامی گفت:

    عالـــــــــــی مزالبتون خیلیییی یلیییییییی خوبه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی