غذاهای اصیل ریودوژانیرو (قسمت2)

غذاهای اصیل ریودوژانیرو (قسمت2)

تور برزیل

غذاهای ریودوژانیرو

غذاهای اصیل ریودوژانیرو:

(قسمت 2)

اگر مایل باشید یک تور ارزان و بخصوص تور برزیل را تجربه کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای تور خارجی شما داریم.یکی از اهداف هر سفری شناخت آداب رسوم و فرهنگ آن سرزمین است. شناخت نوع غذاها و آداب غذا خوردن نیز بخشی از فرهنگ آن سرزمین را شکل می دهد. در ادامه با برخی از معروف ترین غذاهای محلی ریودوژانیرو آشنا خواهید شد:

فاروفا:

نوعی خوراک برزیلی که با آرد و برنج تهیه می شود و غذایی خشک است. به خاطر استفاده از برنج این غذا معمولا در وعده نهار تهیه می شود و در بیشتر رستوران های برزیل می توانید فاروفا را به عنوان غذای اصلی سفارش دهید. فاروفا به جز آرد و برنج، بیکن، سوسیس، تخم مرغ و پیازچه هم دارد که به این غذا طعمی متفاوت می بخشند.

 

پاستیل:

پاستیل شیرین و ژلاتینی نه در برزیل این نام را با غذایی خیابانی شبیه به پیراشکی عنوان می کنند، پاستیل با ادویه، گوشت، پنیر و کلم پر و سرخ می شود، بسیار ترد و خوشمزه است و هنگام سرو در کنار آن نوعی نوشیدنی از ساقه ی نیشکر جوشانده شده قرار می دهند.

معمولا پاستیل را برای میان وعده و یا خوراکی خیابانی میل می کنند.

تاپیوکا:

برزیل یکی از کشورهایی است که در اکثر خیابان ها و فروشگاه هایش می توانید غرفه ای کوچک مختص فست فود و اسنک پیدا کنید. جالب است بدانید خیلی از خوراکی های برزیلی تنها در دست فروشی ها پیدا می شوند. به همین علت فروش خوراکی و غذاهای خیابانی یکی از جنبه های گردشگری برزیل را به خود اختصاص داده است.

 تاپیوکا هم یکی از غذاهای معروف خیابانی برزیل است، تاپیوکا با استفاده از نوعی نشاسته ی به اسم کاساو و نارگیل تهیه و سرخ می شود. پس از سرخ شدن آن را با موادی همچون پنیر و مرغ پر می کنند. هنگام سرو کنار آن موز و شیر زده شده هم می گذارند، اگر یکی از خوشمزه ترین میان وعده های برزیلی را می خواهید این خوراکی را حتما امتحان کنید.

 بهترین تاپیوکا را در رستوران باری به نام فیرادیسائو کریستاوائو ( Feira de São Cristavão ) می توانید میل کنید.

 آدرس فیرادیسائو کریستاوائو : برزیل، ریودوؤانیرو، سائو کریستاوائو ، فیرادیسائو کریستاوائو.

گوشینها:

گوشینها غذایی که با گوشت مرغ و خامه تهیه و سوخاری و سرخ  می شود، ظاهری قطره ای دارد و بسیار اشتها آور است.

این غذاددر برزیل با گوشت ران مرغ تهیه می شود و در وعده اصلی آن را میل می کنند. ولی بصورت خیابانی هم در فروشگاه ها و مغازه های خیابانی طبخ و عرضه می شود.

کباب سنتی:

در برزیل هر غذایی نخورید کباب سنتی را باید حتما امتحان کنید. این غذا در منو همراه چند مخلفات همچون سالاد و خوراک های دیگر سرو می شود. بهترین کباب سنتی برزیل را در ریودوژانیرو میل کنید، کباب سنتی برزیل از قدیمی ترین خوراکی های برزیل محسوب می شود.

این کباب گوشتی است به صورت استیکی و با ادویه جات مخصوص که در زمان سرو به صورت کج برش داده می شود ، معمولا از گوشت گاوی که یک لایه چربی هم داشته باشد برای طبخ آن استفاده می کنند.

 بهترین کباب سنتی ریو را رستوران چوراسکاریا پَلیس ( Churrascaria Palace ) ارائه می کند .

غذاهای اصیل ریودوژانیرو (قسمت2)Reviewed by Yegane on Aug 7Rating: 3.0غذاهای اصیل ریودوژانیرو قسمت دوماگر مایل باشید یک تور ارزان و بخصوص تور برزیل را تجربه کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای تور خارجی شما داریم.یکی از اهداف هر سفری شناخت آداب رسوم و فرهنگ آن سرزمین است. شناخت نوع غذاها و آداب غذا خوردن نیز بخشی از فرهنگ آن سرزمین را شکل می دهد. در ادامه با برخی از معروف ترین غذاهای محلی ریودوژانیرو آشنا خواهید شد.

اگر مایل باشید یک تور ارزان و بخصوص تور برزیل را تجربه کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای تور خارجی شما داریم.یکی از اهداف هر سفری شناخت آداب رسوم و فرهنگ آن سرزمین است. شناخت نوع غذاها و آداب غذا خوردن نیز بخشی از فرهنگ آن سرزمین را شکل می دهد. در ادامه با برخی از معروف ترین غذاهای محلی ریودوژانیرو آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی