غذاهای اصیل ریودوژانیرو (قسمت 1)

غذاهای اصیل ریودوژانیرو (قسمت 1)

غذاهای ریودوژانیرو

غذاهای اصیل ریودوژانیرو:

(قسمت 1)

اگر مایل باشید یک تور ارزان و بخصوص تور برزیل را تجربه کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای تور خارجی شما داریم.یکی از اهداف هر سفری شناخت آداب رسوم و فرهنگ آن سرزمین است. شناخت نوع غذاها و آداب غذا خوردن نیز بخشی از فرهنگ آن سرزمین را شکل می دهد. در ادامه با برخی از معروف ترین غذاهای محلی ریودوژانیرو آشنا خواهید شد:

آکاراژه:

آکاراژه یکی از فینگر فودهای معروفو محبوب مردم برزیل که به عنوان غذای اصلی هم طرفداران زیادی دارد. خوراکی پر انرژی و با کالری بالا که ماده اصلی آن نخود سیاه، سیب زمینی و پیاز است. ابتدا از سیب زمینی و نخود سیاه بصورت جداگانه پوره تهیه می کنند، پس از مخلوط کردن با پیاز در روغن داغ سرخ می کنند. بعد از سرخ شدن داخلش را با موادی همچون میگو، سبزیجات، خلال بادام و انواع آجیل پر می کنند.

آکاراژه اصالتی آفریقایی دارد و در زمان سرو کنارش چند سس مختلف قرار می گیرد.

موککا:

غذای باب میل کسانی که خوراکی های آبکی دوست دارند. موککا در واقع نوعی سوپ است اما آن را نوعی خورشت هم می دانند. ماهی و یا میگو مواد اصلی این سوپ هستند و با سبزیجات معطر مزه دار می شوند، علاوه بر سبزی به این غذا پیاز و گشنیز هم اضافه می کنند.

رنگی سفید دارد و مایع آن از شیر نارگیل است که با فلفل طعم دار شده است. سوپی سفید رنگ که در نوع اصیل خود علاوه بر میگو و ماهی باید برنج هم داشته باشد.

معمولا برزیلی ها این سوپ لذیذ را در وعده عصرانه میل می کنند و آن را یک غذای اصلی نمی دانند.

نان شیرین و پهن:

این خوراکی خیلی با پنیک معروف خودمان تفاوتی ندارد، مایع این پنکیک در واقع مایع همان پنیک است با این تفاوت که بصورت نازک تر تهیه می شود. پنکیک ها معمولا با شهد و عسل سرو می شوند، اما نان شیرین را با موادی همچون مایع ماکارونی پر می کنند. برای تهیه این سس ماکارونی از گوشت، پنیر و سس استفاده می کنند و پس از پر کردن نان ها با مایع آن را لوله می کنند. در این مرحله نان ها را به داخل سینی فر انتقال می دهند البته با افزودن پنیر فراوان. این خوراکی تیز  بسیار پر انرژیست و توصیه می کنیم بعد از فعالیتی طولانی این غذای لدیذ را تجربه کنید.

پنیر دلمه ای:

یکی از جاذبه های گردشگری برزیل سواحل زیبا و آفتابی آن است که خیلی از گردشگران را برای آفتاب گرفتن به سوی خود جذب می کند. علاوه بر تفریحات ساحلی و آفتاب گرفتن در این سواحل خوراکی های خوشمزه ای هم عرضه می شود که چشیدنشان را پیشنهاد می کنیم. پنیر دلمه ای یکی از این خوراکی های خوشمزه ساحلی برزیل است، و معمولا به عنوان یک میان وعده ی سبک و خوش طعم در برزیل طرفدار بسیاری دارد. نوعی پنیر که به سیخ کشیده می شود و پس از کباب شدن با سسی مخصوص تزیین و سرو می شود.

با اینکه  این پنیر های گریل شده بسیار ارزان و ساده هستند اما به عنوان یک میان وعده انتخاب مناسبی خواهند بود.

غذاهای اصیل ریودوژانیرو (قسمت 1)Reviewed by Yegane on Jul 6Rating: 3.0غذاهای اصیل ریودوژانیرو قسمت اولاگر مایل باشید یک تور ارزان و بخصوص تور برزیل را تجربه کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای تور خارجی شما داریم.یکی از اهداف هر سفری شناخت آداب رسوم و فرهنگ آن سرزمین است. شناخت نوع غذاها و آداب غذا خوردن نیز بخشی از فرهنگ آن سرزمین را شکل می دهد. در ادامه با برخی از معروف ترین غذاهای محلی ریودوژانیرو آشنا خواهید شد.

اگر مایل باشید یک تور ارزان و بخصوص تور برزیل را تجربه کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای تور خارجی شما داریم.یکی از اهداف هر سفری شناخت آداب رسوم و فرهنگ آن سرزمین است. شناخت نوع غذاها و آداب غذا خوردن نیز بخشی از فرهنگ آن سرزمین را شکل می دهد. در ادامه با برخی از معروف ترین غذاهای محلی ریودوژانیرو آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی