جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 3)

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 3)

جاذبه های برزیل

جاذبه های معروف ریودوژانیرو:

(قسمت 3)

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید:

تئاتر شهر:

ساختمانی سفید و زیبا در مرکز شهر ریو دوژانیرو. برای ساخت و طراحی تئاتر شهر از خانه اپرای پاریس الهام گرفته شده. این بنای فرهنگی در اوایل قرن ۲۰ احداث شده و یکی از مهم‌ترین سالن‌های تئاتر برزیل محسوب می شود. از این سالن علاوه بر تئاتر برای اجرای کنسرت‌های بزرگ موسیقی هم استفاده می شود. در اوایل قرن ۲۰ هنگامی که ریو پایتخت برزیل بود. این تئاتر شهر بسیار فعال بود و  نمی توان اثرات مثبت و چشمگیر آن را بر زندگی فرهنگی شهروندان ریو نادید گرفت.

 هزینه ورودی: ۱۰ رئال برزیل

ساعات بازدید: ۷ تا ۲۰ شب.

آدرس: مرکز شهر ریو، پلاکا فلوریانا، ساختمان تئاتر شهر

محله سانتا ترزا:

سانتا ترزا محله‌ای‌ که دقیقا بر فراز تپه‌ی سانتا ترزا واقع شده است و چشم اندازی بسیار زیبا به سوی شهر دارد. این محله را بیشتر به کوچه‌های پر پیچ و خم و رنگارنگش می شناسند و بارها سوژه عکاسان و هنرمندان بوده. علاوه بر معماری محله طراحی های فوق العاده زیبای دیواری و گرافیتی‌های عجیب سانتا ترزا آن را به محله مشهور تبدیل کرده. این محله همچنان چهره قدیمی خود را حفظ کرده و از تاثیرات زندگی مدرن در امان مانده. گردشگران این محله را بیشتر به سبب دسترسی راحت به شهر، مناظر زیبا و محیط دلچسب قدیمی اش می پسندند و به همین دلیل این محله همواره میزبان جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. این محله یک خط تراموا هم دارد که رفت و آمد اهالی را راحت می کند. پیشنهاد می کنیم اگر برای اولین بار به محله سانتا ترزا سفر می کنید حتما از یک راهنما استفاده کنید تا در محله گم نشوید.

دسترسی: اگر با ماشین به سمت محله سانتا ترزا می روید فقط، ۵ دقیقه در راه خواهید بود. علاوه بر سانتا ترزا می توانید از محله‌های مرفه آیپانما و کوپاکابانا هم دیدن کنید.

 آدرس: ریو، منطقه روا

پله‌های سلارون:

خورجه سلارون هنرمند شیلیایی خالق این پله‎های زیباست که هم اکنون به شهرتی جهانی رسیده و خیلی از گردشگران خارجی برای دیدن آن به ریو سفر می کنند.

 خورخه ادعا می کند که:

 پله‌های سلارون را برای ادای احترام به مردم برزیل ساخته

این پله های زیبا ۲۱۵ پله اند و از ۲۰۰۰ کاشی ساخته شده. جالب است بدانید که کاشی های استفاده شده در این پلکان از ۶۰ کشور متفاوت جمع آوری شده‌اند. این پله های زیبا در محله سانتا ترزا قرار دارد و در زمان گردش در محله می‌توانید از این پله‌های رنگی و هنرمندانه هم دیدن کنید.

 ارتفاع پله‌ها: ۱۲۵ متر

آدرس: سانتا ترزا، مانوئل کارنیرو.

 

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 3)Reviewed by Yegane on Jun 19Rating: 3.0جاذبه های معروف ریودوژانیرو قسمت سوماگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی