جاذبه های گردشگری سالوادور

جاذبه های گردشگری سالوادور

جاهای دیدنی سالوادور

جاذبه های گردشگری سالوادور

جاذبه های گردشگری سالوادور

   از جاذبه های گردشگری سالوادور منطقه قدیمی آن است که مانند یک شهر جداگانه در میان آسمان خراش های مدرن به چشم می خورد. این قسمت تاریخی شهر که بر روی یک تپه تاریخی ساخته شده است، به صورتی است که به نظر می رسد دیوارهای ساختمان های اطراف به یکدیگر متصل شده اند و این کمی یادآور شهر Porto در کشور پرتغال است. شهر سالوادور در برزیل خود به تنهایی می تواند یک جاذبه گردشگری باشد، خیابان های باریک، خانه های رنگارنگ، آن را در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار داده است. همچنین وجود کلیساهای متفاوت به سبک معماری باروک یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر می باشد. یکی از پر بازدیدترین کلیساهای معروف شهر سالوادور، کلیسای"سائو فرانسیسکو" است که به عنوان زیباترین کلیسا شناخته شده است.
   این کلیسا بین سال های 1708 تا 1750 ساخته شده و محراب کلیسا با طلا مزین شده و سقف آن نیز با تم های "مریم مقدس" نقاشی شده است و ترکیبی از کاشی کاری و نماهای چوبی، فضای زیبایی و خاص به آن بخشیده است.  از دیگر کلیساهای معروف شهر سالوادور می توان به "کلیسای جامع" و "کلیسای کارملیت" اشاده کرد. یکی از بهترین و جالب ترین جاذبه هایی که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن آن به سالوادور و برزیل سفر می کنند، تماشای مراسم زیبا و باشکوه رقص سامبا است. سامبا نوعی رقص و موسیقی برزیلی است که ریشه هایی آفریقایی داشته و همانطور که گفتیم، این سنت با مردمان آفریقایی به این شهر آمده است. سامبا دارای ریتمی خاص به همراه لباس های رنگی با نقش های بسیار زیاد و زیبا است که اکنون به عنوان بخشی از فرهنگ برزیل در دنیا شناخته شده است و گردشگران می توانند این رقاصان(Capoeira) را در همه جا مشاهده کنند. نما شهر سالوادور رنگ های زیبا و شاد آن است که در سرارسر شهر نمایان است. 

جاذبه های گردشگری سالوادورReviewed by اول تور on Feb 7Rating: 3.0جاذبه های گردشگری سالوادورشهر سالوادور شهر رقصنده های زیبای سامبا و ساختمان های رنگارنگ و خیابان های شلوغ است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این مقاله جاهای دیدنی این شهر را به شما معرفی می کنیم.

شهر سالوادور شهر رقصنده های زیبای سامبا و ساختمان های رنگارنگ و خیابان های شلوغ است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی