جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 1)

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 1)

جاذبه های برزیل

جاذبه های معروف ریودوژانیرو:

(قسمت 1)

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید:

در سفرتان به سایر کشورها و شهر مطمئنا دیدن جاذبه های مقصد یکی از برنامه های سفرتان خواهد بود. اینبار فهرستی تقریبا کامل از جاذبه های ریو دوژانیرو را گردآوری کرده ایم، تا به عنوان راهنمایی خوب از آن استفاده کنید. این فهرست به ترتیب نیست و شاید به لحاظ فواصل با یکدیگر اختلاف زمانی داشته باشند اما همه آن ها از مشهورترین جاذبه های ریو دوژانیرو و بخصوص برزیل هستند و دیدن هر یک از آن می تواند برایتان جذاب باشد.

شهر پاراتی:

به یکی از جاذبه های بسیار معروف برزیل یعنی شهر پاراتی سفر می کنیم. شهری با جنگل و کوهستان های زیبا و سواحل بکر و دست نخورده. همانطور که گفتیم پاراتی جنگل، کوهستان و ساحل را باهم دارد و به لحاظ مناظر طبیعی اقلیمی منحصربفرد دارد. این شهرستان کم وسعت میان ریو و سائوپائولو واقع شده است و یکی از مراکز مستعمراتی پرتغالی‌ها بشمار می‌رود. در گذشته پاراتی یک بندر پر رونق و شلوغ در برزیل محسوب می شد. از جاذبه های قابل توجه این شهر کوچک خیابان‌های سنگ‌فرش، بنا‌های بسیار قدیمی متعلق به قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی‌ اش است که برای گردشگران خارجی بسیار جذابیت دارد.

 آدرس: شهرستان پاراتی را می توانید در غرب ریو و در ساحل سبز یا (Costa Verde) پیدا کنید و از زیبایی هایش لذت ببرید. فقط کافیست سه ساعت سواری کنید و از راه بزرگراه ساحلی BR-۱۰۱ به پاراتی برسید.

جنگل آمازون:

یکی از جاذبه های اصلی برزیل که امکان ندارد کسی آن را نشناسد و اسمش را نشنیده باشد. حتی گاهی برزیل را با نام این جاذبه یعنی جنگل آمازون می شناسند و معرفی می کنند. این جنگل بی نظیر و زیبا به شهر ریو بسیار نزدیک است و پیشنهاد می کنیم در سفرتان به برزیل حتما در آن گردشی داشته باشید. جنگل آمازون را جنگلی پر رمز و راز معرفی می کنند با چهره ای عجیب و بی نظیر. آمازون جنگلی بارانی با تنوع گیاهی و جانوری بسیار بالاست و بازدید از آن به تنهایی سفری مجزا محسوب می شود. جنگلی پهن برگ با آب و هوای استوایی و گرم سیری را خواهید. جالب است بدانید بیشتر مساحت این جنگل در امریکا جنوبی واقع شده است. آمازون وسعتی ۷،۰۰۰،۰۰۰ کیلومتر مربعی دارد و بخش عمده آن در برزیل قرار دارد.

 ریو تا آمازون ۳۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. با هواپیما حدود ۵ تا ۶ ساعت و با ماشین حدودا یک روز در راه آمازون خواهید بود.

چنانچه فرودگاه مانائوس را برای سفر به آمازون انتخاب کرده اید، مسئول محل اقامت یا قایق آمازون کروز زمان رسیدن به آمازون، با یک راهنما به استقبال شما خواهد آمد و مسافران را به بندر رودخانه خواهد رساند.

چنانچه شب به فرودگاه برسید باید ساعات شب را در هتل فرودگاه بگذرانید و پس از صبح به طرف بندر بروید.

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 1)Reviewed by Yegane on Jan 4Rating: 3.0جاذبه های معروف ریودوژانیرو قسمت اولاگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

2 دیدگاه ها

  1. مریم گفت:

    دوست دارم برای یک بارم شده برم ریووو

  2. رضا گفت:

    واقعا که برزیل یک کشور فوق العادس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی