جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 4)

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 4)

تور برزیل

جاذبه های برزیل

جاذبه های معروف ریودوژانیرو:

(قسمت 4)

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید:

مجسمه مسیح منجی:

یکی از اولین جاذبه هایی که در ریو خواهید دید مجسمه مسیح منجی خواهد بود. مجسمه ای بسیار بزرگ که نماد شهر ریو و برزیل محسوب می شود. این مجسمه پنجمین مجسمه بزرگ دنیا است. مجسمه ای بتونی از حضرت عیسی که در طول سال‌های ۱۹۲۲ تا ۱۹۳۱ ساخته شد. دستان باز مسیح در این مجسمه آغوش باز مسیح برای همه انسان‌ها را نشان می دهد.

 پل لاندوسکی مجسمه ساز فرانسوی این اثر را بر کوه‌ کورکووادو خلق کرده. 

 دسترسی: می‌توانید از تاکسی و ون و یا تاکسی و قطار برای رسیدن به این جاذبه دیدنی استفاده کنید. با تاکسی به طرف پایین کوه کوروکووادو حرکت کنید ‌و از آنجا به بعد با قطار یا ون‌های عمومی.

هزینه ورودی: بزرگسالان : ۴۳ رئال برزیل ( ۱ دلار امریکا = ۳.۲۶ رئال برزیل ) 

کودکان: ۲۱.۵۰ رئال برزیل (کودکان زیر ۶ سال: رایگان.)

 آدرس: ریو، آلتو دا بوآ ویستا، پارک ملی تیجوکا

 

 

کوه شوگرلوف (کله قندی):

اگر می خواهید چشم اندازی 360درجه به ریو داشته باشید پیشنهاد می کنیم به کوه شوگرلوف سفر کنید، از فراز این کوه آب‌های اقیانوس اطلس و سواحل اطراف به خوبی دیده می شود. این کوه ۳۹۶ متر ارتفاع دارد و در دهانه ی خلیجگاتابارا واقع شده است. ظاهر کله قندی این کوه سبب شهرتش به این نام شده. این جاذبه طبیعی و منحصربفرد ریو هرساله حدود ۱ میلیون گردشگر را به سوی خود جذب می کند.

چنانچه علاقمندید تله کابین سواری در این کوه را تجربه کنید لازم است در پرایا ورملها یا ساحل قرمز بلیط آن را خریداری کنید. این تله کابین از ۸ صبح تا ۲۱ شب عال است و هر ۲۰ دقیقه حرکت می کند. در مجموع ۴ بار از شما تقاضا می‌کنند که بلیت خود را نشان دهید. این بلیت هزینه رفت و برگشت به قله شوگرلوف می باشد.

دسترسی: صعود از کوه شوگرلوف دو مرحله دارد، اول به بالای اورکا هیل (Urca Hill) در ارتفاع ۲۲۰ متری خواهید رفت، سپس با تله کابین به سمت بالای کوه شوگرلوف حرکت خواهید کرد.

 هزینه ورودی: ۶۲ رئال برزیل

 آدرس: ریو، خیابان ۵۲۰ پاستور

کلیسا جامع ریو دو ژانیرو، سنت سباستین:

این کلیسا را با نام کلیسای سنت سباستین هم معرفی می کنند که قلمرو مذهبی اسقف اعظم سنت سباستین در ریو می باشد. لازم است بدانید که این کلیسا وقف قدیس حامی شهر، سنت سباستین شده. این کلیسا در سال 1976 توسط ادگار فونسکا به سبک مدرن ساخته شده. ظاهر هرمی و شیشه‌های رنگی آن را به جاذبه ای منحصربفرد تبدیل کرده.

 هزینه ورودی: ندارد. 

 ساعات بازدید: ۸ تا ۱۷ عصر.

آدرس: مرکز شهر ریو، خیابان ۲۴۵ شیلی.

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 4)Reviewed by Yegane on Jul 15Rating: 3.0جاذبه های معروف ریودوژانیرو قسمت چهارماگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی