جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 2)

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 2)

تور برزیل

جاذبه های برزیل

جاذبه های معروف ریودوژانیرو:

(قسمت 2)

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید:

پدرا دا گاوا:

پدرا دا گاوا در واقع نام کوهی می باشد که‌ در پارک جنگلی تیجوکا ریو واقع شده است. کوهی از جنس گرانیت و گنیس. ارتفاع کوه پدرا دا گاوا حدود ۸۴۴ متر است. این کوه یکی از بلندترین کوه‌های دنیا که به اقیانوس هم نزدیک است محسوب می شود. در این کوه شما می توانید تفریحاتی همچون کوهنوردی، پاراگلایدر و صخره نوردی و … را تجربه کنید. 

 آدرس: ریو، پارک ملی تیجوکا

کلیسای جامع سابق ریو:

این کلیسای زیبا و دیدی وقف بانو کرمیل است و در طول سال‌های ۱۸۰۸ تا ۱۹۷۶ کلیسای جامع شهر ریو بوده. در قرن 19 این کلیسا به ترتیب کلیسای سلطنتی دربار پرتغالی‌ها و خانواده امپراتوری برزیلی‌ها بود. کلیسای جامع سابق ریو، یکی از حائز اهمیت ‌ترین بنا‌های باستانی و کهن شهر ریو است و معماری آن نیز بسیار قابل توجه است و در نوع خود یکی از زیباترین کلیسا محسوب می شود. 

 هزینه ورودی: ندارد. 

ساعت بازدید: دوشنبه تا جمعه‌: ۸ تا ۱۶ - شنبه‌: ۸ تا ۱۱صبح.

آدرس: مرکز شهر، خیابان پریمرو د مارکو

شهر راک:

این شهر زیبا در منطقه بارا دا تیجوکا ریو قرار دارد و از آن به عنوان محل‌ فستیوال های موسیقی راک یاد می شود. ظرفیت تالار تماشاچیان راک حدود۱۰۰۰۰۰ نفر است. درضمن امکانات دیگری نیز در این منطقه وجود دارد: امکاناتی همچون زمین تنیس و مجموعه ورزشی که در المپیک ۲۰۱۶ هم از آن ها استفاده شده بود. 

 آدرس: ریو، منطقه بارا دا تیجوکا

کتابخانه ملی برزیل:

میراثی نفیس و باارزش از مستندات درباره برزیل. کتابخانه ملی برزیل بزرگترین کتابخانه آمریکای لاتین و هفتمین کتابخانه بزرگ جهان بشمار می‌رود. این کتابخانه بزرگ در شهر دو ژانیرو برزیل واقع شده است و تعداد قابل توجهی حدود ۹ میلیون کتاب و سند را در خود جای داده است. این کتابخانه تنها به سبب داشتن این حجم زیاد کتاب ها و اسناد شهرت ندارد و ساختمان آن نیز به لحاظ تاریخی و معماری یکی از باشکوه ترین و ارزشمندترین بناهای فرهنگی دنیا محسوب می شود.

 هزینه ورودی: ندارد. 

 ساعات بازدید: ۹ تا ۱۹ عصر.

آدرس: مرکز ریو، خیابان ۲۱۹ ریو برانکو.

قلعه کوپاکابانا:

این قلعه مقر نظامی محسوب می شود و در اواخر ساحل منطقه کوپاکابانا و ناحیه جنوبی شهر ریو واقع شده است و در واقع مسئولیت حفاظت و امنیت منطقه را برعهده دارد. قلعه کوپاکابانا در سال ۱۹۱۴ روی دماغه و برای محافظت از کلیسای بانو کرمیل احداث شد. هنوز هم اگر از آن بازدید کنید می توانید به خوبی ظاهر قدیمی قلعه را ببینید که تغییری نکرده. قلعه کوپاکابانا دیوارهای بسیار مرتفع ۱۲ متری دارد که نوعی دژ برای در امان ماندن از توپ ها محسوب می شود. در ضمن وارد قلعه که شوید از یک موزه چند طبقه هم دیدن خواهید کرد.

 هزینه ورودی: ۶ رئال

 ساعات بازدید: سه شنبه تا یک شنبه: ۱۰ تا ۱۹:۳۰عصر.

جاذبه های معروف ریودوژانیرو (قسمت 2)Reviewed by Yegane on Jan 5Rating: 3.0جاذبه های معروف ریودوژانیرو قسمت دوماگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

اگر علاقمند در یک تور ارزان خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید، ما تور برزیل را پیشنهاد می کنیم. ریو دوژانیرو شهری در برزیل با جاذبه های بی شمار که گزینه خوبی برای گردشگری خارجی خواهد بود. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از مهم ترین جاذبه های ریو دوژانیرو آشنا  شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی