برازیلیا برزیل

برازیلیا برزیل

تور ارزان برزیل

برازیلیا برزیل

برازیلیا برزیل

جمعیت شهر برازیلیا در سال 2013 حدود 2.789.761 اعلام شد که از این لحاظ چهارمین شهر پرجمعیت برزیل شناخته می شود.

برنامه ریزی تاسیس برازیلیا توسط لوسیو کوستا و اسکار نیمیر در سال 1956 با هدف انتقال پایتخت از ریو دو ژانیرو به یک موقعیت مرکزی تر انجام شد. معمار برازیلیا هم روبرتو بورله مارکس بود. مساحت شهر برازیلیا حدود 5/802 کیلومترمربع است.

تاریخچه

رئیس‌جمهور یوشلینو کوبیچک (Juscelino Kubitschek) دستور ساخت برازیلیا را داد و در واقع یکی از مفاد قانون اساسی کشور را که در مورد این بود که مرکز کشور باید به مکان دیگری غیر از ریو دوژانیرو منتقل شود را به اجرا گذاشت. طراح شهری اصلی برازیلیا. اسکار نیمایر معمار اصلی اغلب ساختمان‌های دولتی و روبرتو برل مارکس طراح مناظر طبیعی شهر بود. طراحی این شهر بر پایهٔ نظریات لی کوربسیر استوار بود. برازیلیا در طی 41 ماه ساخته شد و ساخت آن از سال 1956 تا 21 آوریل سال 1960 یعنی زمان افتتاح رسمی آن بطول انجامید.

از سال 1763 تا 1960 شهر ریو دو ژانیرو پایتخت برزیل بود و منابع غالباً در ناحیه جنوبی کشور متمرکز بودند. برازیلیا از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور قرار دارد که در واقع پایتختی است که از لحاظ جغرافیایی خنثی است. نظریه ایجاد پایتخت برزیل در داخل مربوط به قانون اساسی در 1891 می‌شود که در آن دقیقاً عنوان شده بود که بخش فدرال باید کجا باشد، اما خود محل تا سال 1922 تعریف نشده بود. موقعیت برازیلیا باعث توسعه ناحیه مرکزی برزیل شده و تمامیت بهتری در قلمروی برزیل ایجاد می‌کند.

طبق یک افسانه، کشیش ایتالیایی گیوانی ملچیر بویکو دارای رویایی در مورد آینده بود که مربوط به شهری در آینده می‌شد که مشابه موقعیت برازیلیا است. امروزه، در برازیلیا اشارات بسیاری به این عالم که فرمان سیلسیان را بنیاد نهاد وجود دارد.

برازیلیا شهری با آب و هوای خشک و مرطوب که در تابستان های آن رطوبت زیاد که میانگین کمینه دمای ان ۲۸ درجه سانتیگراد است و زمستان های آن دارای هوای خشک است که در این فصل میانگین حداقل دما  13 درجه سلسیوس و حداکثر آن 25 درجه سانتیگراد است.

مناطق دیدنی و گردشگری

کلیسای اعظم برازیلیا

این کلیسا از شانزده ستون منحنی که حدود 90 تن وزن دارند ساخته شده که یکی از ساختمان های شگفت انگیز جهان به حساب می آید. طراحی این کلیسا را نیز اسکار نیمیر انجام داده است.

برج تلویزیون

این برج بهترین مکان برای تماشای شهر است. همچنین صنایع دستی و بازار مواد غذایی معمولی در این برج است.

یادبود یوشلینو کوبیچک

موزه ای برای یادبود و گرامیداشت رئیس جمهور یوشلینو کوبیچک که دستور ساخت شهر برازیلیا را صادر کرد. بخش غربی اینموزه اختصاص داده شده به زندگی و دستاوردهای این رئیس جمهور برزیل.

پارک ملی و پارک شهر برازیلیا

یک فضای باز برای انجام ورزش هایی مثل پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکیت و همچنین مناسب برای گشت و گذار. پوشش گیاهی سرادو و جانوران، به علاوه دارای استخر طبیعی برای شنا.

شما عزیزان با یک تور ارزان برزیل - تور برازیلیا می‌توانید از پایتخت زیبا و مدرن کشور برزیل دیدن کنید و لذت ببرید !

برازیلیا برزیلReviewed by تور ارزان on Dec 21Rating: 3.5برازیلیا برزیلبرازیلیا پایتخت فدرالی کشور برزیل است. برازیلیا در امتداد ارتفاعات برزیل و در منطقه مرکزی و غرب کشور واقع شده است که در 21 آوریل 1960 تاسیس شد.

برازیلیا پایتخت فدرالی کشور برزیل است.تور برزيل  برازیلیا در امتداد ارتفاعات برزیل و در منطقه مرکزی و غرب کشور واقع شده  است که در 21 آوریل 1960 تاسیس شد.

1 دیدگاه

  1. مبینا.سرابی گفت:

    من خیلی دوست دارم به برزیل برم . اول تور میشه راهنمایی کنی ؟ شما تور دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی