فستیوال های خوشمزه (قسمت 1)

فستیوال های خوشمزه (قسمت 1)

تور ایتالیا

فستیوال غذا

فستیوال های خوشمزه:

(قسمت 1)

در اکثر کشورهای دنیا هر سال فستیوال ها و جشنواره های بسیاری برگزار می شود که قسمتی از این مراسم های معروف و هیجان انگیز را فستیوال های غذا شکل می دهند. فستیوال های خوشمزه و خوش رنگ و بو که برای علاقمندان به غذا و خوراکی یک نوع هدیه بزرگ و تفریح دلچسب محسوب می شود. خیلی از مردم دنیا دوست دارند در این روز به مکان های برگزاری فستیوال ها بروند و از غذاهای خوشمزه مزه کنند. این می تواند سرگرم کننده و البته فرصت خوبی باشد که با طعم ها و مزه های جدید و قدیمی بیشتر آشنا شوید از خوردن خوارکی های لذیذ لذت ببرید.

فستیوال غذاهای وحشی هوکیتیکا ، نیوزلند:

هر سال اواسط ماه مارس شهر هوکیتیکا واقع در سواحل شرقی فستیوالی بزرگ را با عنوان فستیوال غذاهای وحشی میزبانی می کند. باید منتظر هر طعمی باشید اگر در این فستیوال حاضر می شوید و با خود نگویید که ممکن نیست غذاهای این فستیوال را کسی بخورد. چه چیزهایی برای میهمانان سرو می شود؟

تخم مرغ دریایی، صدف کوهی، کرم خاکی و انواع سوسک خوراکی های این فستیوال هستند بنابراین نباید تعجب کنید از دیدنشان.

اگر خیلی ماجراجو باشید در غذا خوردن می توانید بشقاب های حاوی غورباقه را میل کنید.

با این تفاسیر عجیب نیست که می گوییم منتظر غذاهای لذیذ و آنچنانی نباشید. البته این غذاها برای خیلی از مردم دنیا لذیذ و دلچسب هستند.

فستیوال فروشگاه پیاز، بِرن، سوئیس:

این جشنواره یک فستیوال محلی محسوب می شود که هر سال در کشور سوئیس برگزار می شود.

یک جشنواره خاص برای علاقمندان به پیاز، بو و طعم پیاز و هر غذایی که با پیاز طبخ شود. از جمله غذاهای این فستیوال می توان به سوپ پیاز، ساندویچ پیاز و یا حتی گردنبند پیازی اشاره کرد که از کار دستی های این فستیوال بشمار می رود. در این جشنواره پا به دنیای پیازی خواهید گذاشت و با حدود ۵۰ تن پیاز مواجه خواهید شد.

معمولا این فستیوال از ۴ بعد از ظهر روز مقرر آغاز می شود.

چنانچه به بوی پیاز حساس بودید و از چشمانتان اشک سرازیر شد می توانید از نوشیدنی های این جشنواره میل کنید.

فستیوال غذای آبی، بلادی بِی، توباگو:

این جشنواره 20 سالی قدمت دارد و هر سال در دهکده های ساحلی bloody bay در جزایر کارائیبی توباگو برگزار می شود.

ریشه گیاهان از جمله مواد اولیه و اصلی غذاهای این فستیوال هستند. مردم این منطقه زیاد از ریشه های گیاهان در طبخ غذاهای خود استفاده می کنند و بسیار به این مواد علاقمند هستند. برای شرکت در این فستیوال باید اواسط ماه اکتبر در توباگو باشید.

روزهای پایانی هفته افراد زیادی گرد هم جمع می شوند تا در این فستیوال حاضر شوند. ضمن خوردن غذاهای خوشمزه فستیوال می توانید از شنیدن موسیقی و رقص لیمبو هم لذت ببرید.

فستیوال شاه بلوط، فرانسه:

شهر  Ardeche در فرانسه یکی از مراکز تولید شاه بلوط شیرین در جهان است. از دیرباز اهالی این شهر مخارج خود را از طریق فروش بلوط ها تامین می کردند.

اینجا می توانید انواع سوپ و خورشت بلوطی را امتحان کنید. شاید برای ما خوشایند نباشد ولی مردم این شهر عاشق غذاهای حاوی بلوط هستند. در این جشنواره می توانید بلوط تازه نیز بخرید.

 

فستیوال های خوشمزه (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Apr 28Rating: 3.0فستیوال های خوشمزه قسمت اولاگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور ایتالیا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور ایتالیا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی