پیشینه جشنواره نبرد پرتقالی

پیشینه جشنواره نبرد پرتقالی

تور ایتالیا

جشنواره نبرد پرتقالی

پیشینه جشنواره نبرد پرتقالی:

تاریخچه جشن:

مردم ایتالیا افسانی دارند که می گوید در قرون ۱۲ و ۱۳ یک دوک ظالم باید یک شب با هر دختر تازه عروسی سپری میکرد، دختر یک آسیابان مقاومت میکند و سر دوک را از بدنش جدا می کند. ملکه ویولتتا نماد همان دختر آسیابان است و پرتقال نماد سر دوک. یعنی هرگز نباید در برابر ظلم تسلیم شد.

دسترسی:

اگر دوست دارید در نبرد پرتقالی شرکت کنید، باید به تورین بروید، سپس سوار قطارهای خط Turin-Aosta شوید و در Ivrea پیاده شوید. این شهر Ivrea یکی از شهر های کوچک ایتالیاست و قدمتش به قرون وسطی برمیگردد و توصیه می کنیم سفری به آن داشته باشید. ایتالیا جز قلعه ها، کلیسای جامع فلورانس و کلیسای گوتیک جشنواره مهیج نبرد پرتقالی را هم دارد. اگر قصد شرکت در این مراسم را دارید لازم است که مبلغ ۱۲۰ دلار به عنوان ورودی جشنواره پرداخت کنید.

پیشینه جشنواره نبرد پرتقالیReviewed by yeganeh on May 4Rating: 3.0پیشینه جشنواره نبرد پرتقالیاگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور ایتالیا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور ایتالیا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی