مرکز خرید وستفیلد لندن

مرکز خرید وستفیلد لندن

تور لندن

مرکز خرید وستفیلد

مرکز خرید وستفیلد لندن:

مرکز خرید وستفیلد:

برخی از سفر قصد گردش و دیدن جاذبه های تاریخی و فرهنگی دارند، برخی علاقمندند با آداب و رسوم سرزمین های دیگر آشنا شوند و عده ای بسیار به بازارگردی و خرید کردن علاقه نشان می دهند. اگر مسافر لندن هستید و دوست دارید یکی از برترین مراکز خرید لندن را ببینید وستفیلد را پیشنهاد می کنیم. وستفیلد مجموعه ای زیبا و مدرن در مرکز لندن است که مساحت آن به 241,547 متر مربع می رسد. وستفیلد 5 طبقه و بیش از 450 فروشگاه کوچک و بزرگ دارد که برای گردشگران شهری و بخصوص توریست ها می تواند یک بازارگردی تمام عیار باشد از سفرشان به لندن. در این مرکز خرید کمی که گشت بزنید و برندها را از نزدیک ببینید میانشان نام هایی همچون دبنهامز، نکست، مارکس اند اسپنسر، لوئیس ویتون، تد بیکر و جیمی نظرتان را جلب خواهند کرد.

در مرکز خرید بزرگ وستفیلد لندن بخش های متنوعی را خواهید دید که هر یک در نوع خود خاص هستند. یکی از جالب ترین بخش های این مرکز خرید دهکده لوکس است. 35 فروشگاه از گرانقیمت ترین و مشهورترین برندهای جهان فعال در زمینه پوشاک، جواهرات، عطر و ... در این دهکده واقع شده اند. البته تنها وجه تمایز و جذابیت این مرکز خرید فروشگاه هایش نیست و حتی اگر به خرید کردن نیز علاقه ای نداشته باشید اینجا حسابی به شما خوش خواهد گذشت. سرگرمی های زیادی اینجا برای بچه ها و بزرگسالان فراهم شده اند که برای چند ساعتی سرگرمتان خواهند کرد.

شهربازی کیدزانیا، سینما و ویژه برنامه های این مرکز خرید حسابی گردشگران را مجذوب خود کرده اند. البته عاشقان غذا و خوراکی نیز مرکز خرید وستفیلد را دوست دارند، چراکه رستوران ها و کافه های وستفیلد تجربه ای خوشمزه را برای آن ها رقم می زنند. در وستفیلد لندن بیش از 80 کافه، رستوران و فست فود فعالیت دارند که هر سلیقه ای را راضی خواهند کرد.

جالب است بدانید که برای احداث مرکز خرید وستفیلد نزدیک 1.6 میلیارد پوند هزینه شده. البته این تنها هزینه هنگفت برای وستفیلد نبود و مدیریت مجموعه با ساخت و ساز جدیدتر در وستفیلد لندن در سال 2018، مبلغی برابر با 600 میلیون پوند دیگر نیز برایش هزینه کرده اند.

ارزیابی هزینه:

به هر مرکز خریدی که بروید بهتر است به محل قرار گیری آن نیز توجه کنید چرا که محل مرکز بر روی قیمت اجناس و هزینه هایش تاثیرگذار است. اگر لندن را با تهران مقایسه کنید مسلما این شهر گرانتر از پایتخت ایران خواهد بود و تقریبا تفاوت قیمت پوشاک در این شهر با تهران بین 50 تا 90 درصد است. در مورد غذا این تفاوت بیشتر می شود و تفاوتی 100 تا 200 درصدی دارد. پس دقت کنید که اکثر انتخاب های شما گران خواهند بود. ضمن اینکه وستفیلد در لندن واقع شده است خود نیز به عنوان یکی از  مراکز خرید لوکس و بسیار گران لندن بشمار می رود.

مرکز خرید وستفیلد لندنReviewed by Yeganeh on May 4Rating: 3.0مرکز خرید وستفیلد لندناگر مایلید در تور انگلیس ضمن دیدن جاذبه های لندن تور لندن را نیز تجربه کنید و وستفیلد لندن را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان انگلیس این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور انگلیس ضمن دیدن جاذبه های لندن تور لندن را نیز تجربه کنید و وستفیلد لندن را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان انگلیس این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی