راهنمای دسترسی مرکز خرید وستفیلد

راهنمای دسترسی مرکز خرید وستفیلد

تور لندن

مرکز خرید وستفیلد

راهنمای دسترسی مرکز خرید وستفیلد:

مسیر و دسترسی به مرکز خرید وستفیلد لندن:

برای رسیدن به مجتمع تجاری وستفیلد لندن می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

مترو: با استفاده از مترو لندن می توانید از سه خط استفاده کنید و خود را به وستفیلد لندن برسانید: خطوط منتهی به وستفیلد عبارت اند از:

خط مرکزی متروی لندن: وارد خط شوید و در یکی از ایستگاه های وایت سیتی یا شفرد بوش از مترو خارج شوید و خیلی زود به وستفیلد لندن برسید.

خط همرسمیت و سیتی: اگر از این خط برای دسترسی به مرکز خرید استفاده می کنید لازم است در ایستگاه های وود لین و شفرد بوش مارکت از مترو خارج شوید و خود را به وستفیلد برسانید.

خطوط ریلی:

در هر کدام از پایانه های کنسینگتون المپیا، ویلزدن جانکشن، وست برومتون و کلپام جانکشن می توانید از قطار استفاده کنید و در ایستگاه شفرد بوش از قطار خارج شوید. از ایستگاه شفرد بوش تا مرکز خرید وستفیلد لندن فقط باید 10 دقیقه پیاده روی کنید که خود می تواند گردشی دلچسب باشد.

اتوبوس: مسیرهای اتوبوسی منتهی به وستفیلد 2 ایستگاه هستند که در کنار این مجتمع واقع شده اند.

شفرد بوش: خطوط 72، 94، 95، 220، 272، 283، 295 و N207

ایستگاه اتوبوس وایت سیتی: خطوط 31، 49، 148، 207، 237، 260، 607 و C1

تاکسی: این مرکز خرید خود ایستگاه تاکسی دارد، بنابراین می توانید از تاکسی های مجتمع تجاری وستفیلد لندن برای دسترسی و یا برای برگشتن به اقامتگاه‌ خود در لندن بهرمند شوید. این تاکسی ها را برخلاف تاکسی های شهری می توانید از قبل رزرو کنید تا معطل نشوید. سالن انتظاری برای تاکسی ها در نظر گرفته شده که می توانید تا رسیدن تاکسی در آن منتظر بمانید. برای رفتن به سالن انتظار به طبقه 2- مرکز خرید مراجعه کنید.

اسکوتر و موتور: اگر از موتور و اسکوتر استفاده می کنید نگران پارک کردن آن ها نباشید، چرا که در وستفیلد شما می توانید اسکوتر و موتور سیکلت خود را به صورت رایگان در پارکینگ وستفیلد پارک کنید. جهت پارک کردن موتور و اسکوتر به پارکینگ A در طبقه 1- مراجعه کنید.

دوچرخه: 5 مسیر دوچرخه سواری اطراف وستفیلد فراهم است و می توانید در صورت داشتن دوچرخه آن را در پارکینگ دوچرخه مقابل مرکز خرید پارک کنید. پارکینگهای دوچرخه را در ایستگاه های متروی وایت سیتی و شفرد بوش خواهید دید.

ساعت کار مرکز خرید: 10:00 تا 22:00

آدرس: بریتانیا، لندن، منطقه وایت سیتی، خیابان اریال وی

پارکینگ وستفیلد لندن:

اگر مدتی در لندن سکونت دارید و یا ترجیح می دهید با خودروی شخصی به مرکز خرید بروید، می توانید خودروی خود را در پارکینگ مرکز خرید وستفیلد پارک کنید. پارکینگ این مجتمع هر روز از ساعت 6:00 تا 3:00 بامداد فعالیت دارد. البته برای هر پارکینگ در این مرکز هزینه و تعرفه ای در نظر می گیرند.

راهنمای دسترسی مرکز خرید وستفیلدReviewed by Yeganeh on May 4Rating: 3.0راهنمای دسترسی مرکز خرید وستفیلداگر مایلید در تور انگلیس ضمن دیدن جاذبه های لندن تور لندن را نیز تجربه کنید و وستفیلد لندن را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان انگلیس این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور انگلیس ضمن دیدن جاذبه های لندن تور لندن را نیز تجربه کنید و وستفیلد لندن را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان انگلیس این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی