امکانات مرکز خرید وستفیلد لندن (قسمت 2)

امکانات مرکز خرید وستفیلد لندن (قسمت 2)

تور لندن

مرکز خرید وستفیلد

امکانات مرکز خرید وستفیلد لندن:

(قسمت 2)

امکانات مجتمع وستفیلد:

خدمات پستی: چنانچه بسته ای دارید و می خواهید آن را به اقامتگاهتان در لندن و یا به کشوری دیگر ارسال کنید، خدمات پست وستفیلد لندن اینکار را برایتان انجام می دهد. برای یک بسته با حداکثر اندازه  1.2 × 1 × 1، برابر با 15 پوند انگلیس هزینه خواهید پرداخت.

برنامه موبایلی وستفیلد: این برنامه نقشه و امکانات مجموعه را در اختیارتان قرار می دهد.

خرید بدون مالیات (خدمات تکس فری):

بیشتر فروشگاه های وستفیلد طرح خرید بدون مالیات دارند. چنانچه ساکن کشوری خارج از اتحادیه اروپا باشید و ظرف سه ماه از این کشور بروید، مشمول این طرح می شوید. فقط باید بعد از خرید از فروشگاه، فرم تکس فری را بگیرید، ابتدا شما این فرم را تکمیل و امضا و سپس صاحب فروشگاه امضا می کند. حتما رسید اصلی خریدتان به این فرم پیوست شود. سپس در باجه های تکس فری فرودگاه باقی پول را می گیرید.

کارواش اچ دو او: هنگام خرید و گردش در وستفیلد لندن خودروی خود را می توانید جهت شست و شو به این کارواش این مرکز بسپارید. کارکنان پس از شستن خودرو خودشان ترتیب پارک آن را می دهند.

اتاق جلسه: اتاق جلسه وستفیلد لندن را می توانید برای برگزاری جلسات خود رزرو کنید.

اتاق خانواده: وستفیلد 3 اتاق خانواده دارد که والدین می توانند برای تعویض پوشک، استراحت کودکان و یا غذا دادن به آن ها از این اتاق ها استفاده کنند. هر سه این اتاق ها به مایکروویو مجهز هستند. البته زمین بازی و تلویزیون نیز برای کودکان بزرگتر وجود دارد. از اتاق های خانواده 2 تا در طبقه همکف و یکی در طبقه اول کنار بالکن رستوران جای گرفته اند.

سرویس بهداشتی ویژه معلولان: در طبقه 2-

اتاق کالکت پلاس: خریدهای آنلاین شما به این اتاق منتقل می شوند. شما این امکان را دارید هر زمان که فرصت داشتید به این اتاق بروید و محصولات درخواستی خود را ببینید و یا اگر لباس سفارش دادید آن را پرو کنید. برای پس دادن آن هم در همین اتاق می توانید اقدام کنید.

طراح مد: طراح مد وستفیلد لندن به شما کمک می کند لباس خاص و مدنظر خود را تهیه کنید و یا برای ست کردن لباس ها به شما مشاوره می دهد. جهت کمک گرفتن از طراح وستفیلد به مرکز خرید ایمیل بزنید و از پیش هماهنگی لازم را به عمل آورید.

پارک ماشین توسط خدمه: اگر خیلی دیرتان شده و فرصت ندارید برای پارک ماشین و یا درآوردن آن وقت صرف کنید، فقط باید وارد پارکینگ شوید، علایم قرمز را دنبال کنید و به ولت پارکینگ برسید. 15 پوند انگلیس می پردازید و کارتان سریعا راه میافتد.

ویلچر یا اسکوتر رایگان: جهت دریافت اسکوتر و یا ویلچر به قسمت شاپ ‌موبیلیتی در طبقه 2- و لابی آسانسور شماره 2 مراجعه کنید. 10 پوند انگلیس ودیعه بگذارید و فرم امانت را پر کنید، 10 دقیقه بعد یک ویلچر یا اسکوتر رایگان دریافت می کنید.

امکانات مرکز خرید وستفیلد لندن (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on May 4Rating: 3.0امکانات مرکز خرید وستفیلد لندن قسمت دوماگر مایلید در تور انگلیس ضمن دیدن جاذبه های لندن تور لندن را نیز تجربه کنید و وستفیلد لندن را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان انگلیس این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور انگلیس ضمن دیدن جاذبه های لندن تور لندن را نیز تجربه کنید و وستفیلد لندن را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان انگلیس این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی