باث (Bath) انگلستان

باث (Bath) انگلستان

دیدنی های انگلستان

باث (Bath) انگلستان

باث (Bath) انگلستان

یکی از مقاصد گردشگری تاریخی جهان شهر باث می باشد. در این شهر میتوانید از کلیساهای جامع، خانه جین آستن (نویسنده معروف) و حمام معروف مربوط به دوره رومیان، دیدن کنید. شما می توانید از اقامت گاه های لوکس که در آن چشمه های آب گرم و معدنی دارد استفاده کنید . همچنین می توانید در این شهر اقامت کنید و اگر تمایل داشتید در رستوران های لوکس و گران قیمت غذا میل نمایید.

با اینکه در این شهر امکانات رفاهی مجلل و منحصر به فردی دارد ولی فعالیت های تفریحی رایگانی نیز وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. بزرگ ترین جاذبه گردشگری که در این شهر وجود دارد حمام های قدیمی می باشند که مربوط به دوران رومی ها است که برای بازدید از آن ها به وقت زیادی احتیاج ندارید.

در شهر باث رستوان های گران قیمت و فوق العاده ای وجود دارد، ولی اگر می خواهید که در هزینه هایتان صرف جویی کنید می توانید برای غذا به کافه ها و یا رستوران های کوچک بروید. در این کافه ها علاوه بر این که هزینه های خورد و خوراک تان تامین می شود بلکه می توانید از این فرصت استثنایی برای آشنایی با فرهنگ مردم استفاده کنید.

حمام رومی

اصلی ترین جاذبه ی گردشگری در شهر باث حمام های رومی می باشد و شهرت اصلی شهر باث به همین خاطرمی باشد که گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. چندیدن قرن پیش، رومیان برای استراحت و استفاده از چشمه های آب گرم به این منطقه می آمدند.

کلیسای Bath Abbey

این کلیسا در سال 1499 ساخته شد که به خاطر معماری جالب و فوق العاده سبک گوتیکش معروف است. این بنا باعث شده است تا سالانه گردشگران زیادی به آن جا بیایند. بهترین زمان برای بازدید از این کلیسا صبح می باشد چراکه جمعیت کمتری به آن جا می آیند. این بنا به دلیل داشتن شکوه خاص، به خوبی از آن نگهداری و حفاظت می شود.

نگارخانه victoria art و موزه ثلر در باث بسیار مهم می‌باشد که در آن حدود 600 اثر نقاشی رنگ روغن و بیش از 5000 نمونه از آثار دیگر زمینه های هنری می باشد. این موزه نیز مانند موزه های دیگری که در انگلستان است ورودی رایگان دارد.

پارک Royal Victoria

این پارک به عنوان مهم ترین پارک در شهر باث می باشد که دارای یک زمین گلف و یک باغ گیاه شناسی است. پارک Royal Victoria مکانی عالی برای چند ساعت گردش و تفریح می باشد. افرادی زیادی در ماه های تابستانی در این پارک مشغول ورزش کردن و بازی هستند.

یکی از زیباترین و رویایی ترین پل ها در کشور انگلستان پل Pulteney می باشد. افراد زیادی از شهرهای دیگر انگلستان برای گرفتن عکس های زیبا و رمانتیک از این پل و رودخانه به شهر باث می آیند. منظره های اطراف این پل بسیار زیبا و چشمگیر می باشد ولی برخی اوقات شلوغی این منطقه باعث اذیت می شود.

نمایشگاه جین آستن

مجموعه‌ی خاطرات نویسنده معروف (جین آستن) در این نمایشگاه قرار دارد. این نویسنده معروف در شهر باث زندگی می کرد. در حال حاضر خانه او را به یک موزه تبدیل کرده اند و که کسانی که به ادبیات علاقه دارند برای دیدن این آثار  به این مکان می آیند. شما می توانید اطلاعات جالبی را در مورد زندگی و آثار این نویسنده در این موزه به دست بیاورید.

باث (Bath) انگلستانReviewed by اول تور on Dec 28Rating: 3.5باث (Bath) انگلستانیکی از مقاصد گردشگری تاریخی شهر باث می باشد. در این شهر میتوانید از کلیساهای جامع، خانه جین آستن (نویسنده معروف) و حمام معروف رومیان، دیدن نمایید.

از جاذبه هاي گردشگري انگلستان و جاهاي ديدني انگليس ، باث bath است.

2 دیدگاه ها

  1. مهدی.07 گفت:

    وای چقدر عکس اول جالبه. درست شبیه فیلماس .

  2. اندیشه گفت:

    مرسی بابت مطالب خوبتون. من خیلی نوشته های جین استن رو دوست دارم اما نکیدونستم که در یکی از این مناطق نمایشگاه داره.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی