گردش در ابوظبی

گردش در ابوظبی

تور امارات

تور ابوظبی

گردش در ابوظبی:

جاذبه های تفریحی و گردشگری ابوظبی:

ابوظبی جاذبه های تاریخی بسیاری را در خود جای داده که شامل تعداد زیادی قلعه های تاریخی و کهن و موزه ها و مجموعه های ملی در سراسر منطقه امارات و خاورمیانه می شود. در میان این جاذبه های می توان به معروف ترینشان یعنی قصر الحصن، حصن جسر المقطع، قریة التراث، کورنیش ابوظبی و قصر الامارات اشاره کرد. البته ابوظبی جاذبه های خوب دیگری نیز دارد: پارک بازی هیلی، پارک عین فایضه، پارک مبزره سبز، باغ وحش العین، جبل حفيت، أم النار، العین، دهکده قدیمی ابوظبی، دیر مسیحی، منطقه آثار هيلى، موزه العين، موقع مسيحی، واحه ليوا، مسجد شیخ زاید، قلعه جاهلى، قلعه شرقيه از جمله این جاذبه های هستند که دیدنشان را پیشنهاد می کنیم.

بلوار ساحلی کورنیش:

اگر می خواهید از بلوار ساحلی کورنیش دیدن کنید خوب است بدانید که این منطقه از روبه روی مرکز خرید مارينا شروع و تا شش کیلومتر در امتداد ساحل شنی ابوظبی امتداد پیدا می کند. پیشنهاد می کنیم که برای خرید کردن فروشگاه های مارینا را انتخاب کنید، پس از خرید می توانید گشت و گذارتان را از این محل شروع کنید. در جاده ی سرسبز کورنیش، پیاده روهایی برای پیاده ها و مسیرهایی برای دوچرخه سواری فراهم کردند، در ضمن اینجا چند زمین بازی برای بچه ها، چند کافه روباز، ساحل عمومی رایگان، چندین مجسمه و آبنما همراه با نورپردازی های دیدنی نیز وجود دارد که به راحتی شما را برای چندین ساعت سرگرم می کنند.

مسجد شیخ زائد:

این مسجد زیبا از جمله سازه های بزرگ دنیا بشمار می رود که در ابوظبی ساخته شده. پس از مسجد النبی و مسجد الحرام، مسجد شیخ زائد سومین مسجد بزرگ دنیا بشمار می رود و به دستور شیخ زائد روی تپه سرسبزی در ارتفاع نه متری ساخته شده. جالب است بدانید که بزرگ ترین سجاده ی دنیا که فرشی ایرانی است در این مسجد وجود دارد. نزدیک مسجد شیخ زائد، پارک خلیفه به سبب داشتن آکواریوم، موزه، فرهنگسرا و زمین های بازی و باغ های زیبا، از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است.

تور های روزانه:

تورهای روزانه ای در ابوظبی برگزار می شوند که می توانید از هتل ها یا مراکز خرید اطلاعات لازم را درموردشان کسب کنید. سافاری بیابان که از طلوع آفتاب با شترسواری و بالا و پایین رفتن از تپه های نرم و طلایی شني آغاز و شب در کنار چادرهای صحرایی و دور آتش با پذیرایی سنتی عربی به اتمام می رسد. تور هلیکوپتر نیز در این شهر برگزار می شود، که از ساعت ٩ صبح تا ٥ بعد از ظهر آماده است مسافران را برفراز ابوظبی بگرداند، برای شرکت در این تور با در مرکز خرید مارینا ثبت نام کنید. علاقمندان به قایق های پرسرعت کروز می توانند تورهای قایق سواری بیگ باس را رزرو کنند و حسابی لذت ببرند از گردش در خلیج فارس. در ابوظبی همیشه پروژه های تفریحی و رفاهی جدیدی در حال شروع شدن است و خیلی زود هم به بهره برداری میرسند؛ بنابراین شاید در سفر بعدیتان به ابوظبی کمی برایتان غریب به نظر برسد.

گردش در ابوظبیReviewed by Yeganeh on Jul 13Rating: 3.0گردش در ابوظبیاگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را ببینید. برای تجربه تور ارزان ابوظبی، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را ببینید. برای تجربه تور ارزان ابوظبی، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی