معرفی دبی (قسمت 2)

معرفی دبی (قسمت 2)

تور امارات

معرفی دبی

معرفی دبی:

(قسمت 2)

دبی:

برای دیدن سنت و روش زندگی اهالی دبی در چند سال اخیر، خالی از لطف نیست که سری به محله ی بستکیه نیزبزنید و گردشی در این محله داشته باشید. این محله خوشبختانه بافت قدیمی اش را در کنار گالری های مدرن شهر حفظ کرده، یکی از مراکز فرهنگی شهر دبی محسوب می شود و چندین کافه و بازارچه ی سنتی زیبا و دیدنی دارد که زیباترین آن ها، کافه ی هنربستا را نباید از دست داد. دهکده ی میراثی، منطقه ی دیگری در کنار دهانه ی خور، یک آبادی قدیمی است که سنت های امارات را در خود نگه داشته و زندگی قبیله ای و بادیه نشینی عربهای این ناحیه را در گذشته نشان می دهد. خانه ی شیخ سعید آل مکتوم هم که نزدیک همین منطقه است، تبدیل به موزهای از جواهرات و اسناد تاریخی و پول های رایج گذشته شده است.

ورزش های آبی و پارک های ساحلی دبی هم محبوبیت زیادی دارند. سواحل عمومی دبی، از کنار پارک الممرز با امکانات تفریحی و رفاهی شنا و جت اسکی منتظر گردشگران است. از امتداد ساحل که به طرف جنوب برویم، ساحل زیبای جمیرا جای گرفته با امکانات بسیار زیاد و محوطه های ویژه بازی کودکان. پارک وایلد وادی نیز در این ساحل ساخته شده است: این پارک وسعتی پنج هکتاری دارد. این پارک تفریحی سی نوع بازی آبی که بر اساس افسانه ی سندباد طراحی شده و دنیایی از هیجان، سرسره های آبی، استخر موج دار دارد. در ضمن تونل های آبی این پارک، بین بزرگ و کوچک، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

به شما پیشنهاد می کنیم که یکی از تورهای سافاری بیابان را نیز حتما رزرو کنید و پس از بالا و پایین رفتن در شن های نرم صحرا و شترسواری هیجان انگیز، ساعتی را کنار آتش و چادرهای صحرایی با موسیقی عربی به خوشگذرانی مشغول شوید.

جالب است بدانید که جدیدترین داستان جیمزباند در دبی ساخته می شود. به یقین این شهر انقدر جذابیت دارد که وارد یکی از پرطرفدارترین داستان های ماجراجویی دنیا شده است. در شهر دبی از صبح زود تا نیمه شب این امکان را دارید که در شهر گردش کنید و ویترین های رنگارنگ آن را ببینید؛ بنابراین طبیعیست که شهر دبی همواره بیشترین مسافران امارات و بخصوص علاقمندان به خرید را به خود جذب می کند.

دبی بخاطر مراکز خرید زیادش مرکز خرید خاورمیانه نام گرفته. جز جشنواره ی بزرگ خرید دبی که در ژانویه به مدت یک ماه برگزار می شود، هر زمان دیگری در سال هم مرکزخریدهای متنوع با قیمت های خوب و حراج های فصلی، آماده اند تا مسافران را راضی و دست پر به خانه بفرستند.

سیتی سنتر:

سیتی سنتر با وجود اینکه نخستین مجتمع تجاری دبی است و همچنان در حال توسعه است، هنوز پرطرفدارترین مرکز خرید امارات محسوب می شود. با گردش در مراکز خرید دبی؛ می توانید تونل بزرگ آکواریوم که بزرگ ترین آکواریوم مرکز خرید دنیاست و مقابل برج خلیفه، مرتفع ترین برج دنیا، واقع شده است را نیز ببینید. معماری زیبای مرکزخرید وافی که شبیه سازی هنرمندانه ای است از اهرام مصر با نورپردازی های بسیار زیبا هم یکی دیگر از خصوصیات این مراکز خرید بشمار می رود.

معرفی دبی (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 14Rating: 3.0 معرفی دبی قسمت دوماگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های دبی را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

اگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های دبی را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی