فرهنگ غذایی امارات

فرهنگ غذایی امارات

تور امارات

فرهنگ غذایی امارات

فرهنگ غذایی امارات:

غذاهای امارات:

قبل از سـال ١٩٦٠ میلادی، غـذای اصلـی اماراتی هـا شـامل ماهـی، برنـج، نـان، خرمـا، ماسـت، سـبزی و گوشـت گوسـفند، بـز و شـتر بـود. بعد از آن، کیفیـت و تنـوع برنامـه ی غذایــی، توســط غذاهــای وارداتــی کــه فروشــگاه های مــدرن عرضــه می کردنــد، بهبــود یافـت.

ناهــار، از وعده هــای اصلی اســت کــه در منزل ســرو می شــود و غالبا شـامل ماهـی، برنـج، گوشـت و سـبزی خواهد بود. اغلب مردم امارات دوست دارند کـه بـه روش سـنتی یعنـی بـا دسـت راسـت غذای خود را میل کنند. مسـلمانان سـختگیر، خـوردن گوشـت خـوک و نوشـیدن مشـروبات الکلـی را حرام می دانند و در ضمن گوشـتی میخورنـد، که ذبح اسلامی شـده باشـد.

مردم امارات بـه مهمـان نـوازی شهره هستند و بسیار به مهمانهایشـان احتـرام می گذارند و بـا قهـوه و خرمـای تـازه از آن ها پذیرایـی می کننـد. بخـور خوشـبو روشن می کنند و مهمانــان از عطــر خــوش آن سرمست می شوند. بــا آمــدن جمعیــت مهاجــر بــه امــارات، رســتورانها غذاهــای متنــوع اقــوام مختلــف را طبخ میکننــد و علاوه بــر آن، رســتورانهای فســت فــود هم خیلی مــورد اســتقبال واقع شده اند. بــا وجــود مســلمان بــودن ایــن کشــور و تعصــب مســلمانان، نوشــیدنی های الکلــی و گوشــت های حــرام نیــز در برخی از رســتورانها ســرو می شــوند.

امــارات رســتوران های زیادی دارد کــه انــواع غذاهــای ملل را طبخ می کنند. تعــداد زيــادی از ايــن رســتوران هــا در هتــل هــا فعالیت دارند و بقیه در گوشــه و کنــار شــهر. فروشــگاه هــا و هایپرمارکت هـای زیادی مـواد غذايـی مـورد نيـاز ملـل مختلـف سـا کن در دبـی را تاميــن مــی کننــد. مــواد غذايــی از جملــه ميــوه و ســبزيجات تــازه از سراســر دنيــا بــه دبــی وارد مــی شــود.

بـازار ماهـی در این کشور رونـق زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم از بـازار ماهـی دبـی دیدن کنید. بــازاری که انــواع ماهــی بــه صــورت تــازه را بــه مشــتريان عرضـه مـی کند. آب مـورد نيـاز شـهر دبـی توسـط تصفيـه خانـه هـا تاميـن مـی شـود. کاملا بهداشـتی و سـالم است، اما  بیشتر ترجيـح مـی دهنـد از آب معدنـی بـرای آشامیدن اسـتفاده کنید.

نوشـيدنی هـای الکلـی هم فقط در هتـل هـا سرو می شود و رسـتوران هـای بيـرون اجـازه سـرو ايـن نوشـيدنی هـا را ندارنـد. گوشـت خـوک هم بـه خاطر حـرام بـودن بـه جـز در مـکان هايـی محـدود و خـاص در منـوی غذاهـا نیست.

نکات ایمنی مهم به هنگام مسافرت در امارات متحده عربی:

گردشگرانی که قصد سفر به امارات را دارند باید نکات ایمنی زیر را رعایت نمایند:

بعضی داروهــای مســکن رایــج در بقیه کشــورهــا در امــارات متحــده عربــی ممنــوع اســت. فقط در صــورت داشــتن نســخه مــی توانیــد آنهــا را همــراه خــود حمــل کنیــد.

اگر که مشـکوک بـه اسـتفاده از مـواد مخـدر یـا مشـروبات الکلـی باشـید، خـون شـما آزمایـش می شود و در صـورت اثبـات زندانی خواهیـد شد.

نـرخ جـرم و جنایـت در امـارات پاییـن ولی برعکس تصادفـات زیاد است. زمان رانندگـی و عبـور از خیابـان باید خیلی مراقـب ترافیـک باشـید.

در ایام تابستان از فعالیت های فضای باز بپرهیزید.

آب زیـاد بنوشـید. آب شـهری آشـامیدنی اسـت، ولی بهتر است از آب هـای بطـری اسـتفاده کنید.

درمورد سـفر بـه امـارات متحـده عربـی لازم نیست خیلی فکر کنید. ولی لازم است اطلاعـات کافـی بدست آورید. پیشنهاد مـی کنیـم نسـبت بـه کسـب آگاهـی بیشـتر در خصـوص سـفر بـه دبـی یـا هر یـک از امـارت هـای دیگـر بررسـی هـای لازم را بـه انجـام برسانید.

فرهنگ غذایی اماراتReviewed by Yeganeh on Jul 14Rating: 3.0فرهنگ غذایی اماراتاگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های امارات را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

اگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های امارات را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی